نعوظ صبح نشانه سلامت است / نداشتن نعوظ در صبح با 4 بیماری مهم رابطه دارد

خط سلامت: نعوظ در صبح زود نشانه ای از سلامت جنسی مردان است و اگر مردی در صیح زود نعوظ نداشته باشد نشانه ای از اختلال نعوظ است.

 نعوظ صبح نشانه سلامت است / نداشتن نعوظ در صبح با 4 بیماری مهم رابطه دارد

 نعوظ در صبح زود در مردان نشانه ای است که با آن می توان به سلامت مردان پی برد، نداشتن نعوظ به ویژه زمانی که این حالت ثابت باشد،  نشانه ای از اختلال نعوظ است و مردان باید نسبت به چنین علامتی هوشیار باشند.

نعوظ صبحگاهی

متخصصان اورولوژیست تاکید کردند در حالی که گاهی اوقات برای مردان طبیعی است که نعوظ صبحگاهی نداشته باشند زیرا ممکن است  هنگام خواب رخ داده باشد، این حالت نباید در طول زمان ادامه یابد. به گفته آنها، عدم وجود مداوم نعوظ در اوایل صبح نشانه ای از وضعیت عملکرد نعوظ مردان است.

اختلال نعوظ

به گزارش خط سلامت اختلال نعوظ ناتوانی در ایجاد یا حفظ نعوظ به اندازه کافی برای داشتن رابطه جنسی است. برخی از مردان آن را در زمان استرس تجربه می کنند. با این حال، کارشناسان می گویند، موارد مکرر اختلال نعوظ می تواند نشانه ای از سایر مشکلات سلامتی باشد که نیاز به درمان دارند.

کهینده تیجانی ( Kehinde Tijani )، یکی از متخصصان و پروفسور جراحی، اظهار داشت: مردان باید نگران باشند عدم نعوظ صبحگاهی در زندگی جنسی آنها اختلال ایجاد کند.

تیجانی تاکید کرد: داشتن نعوظ صبح زود برای مردان الزامی نیست بلکه مهمترین چیز این است که نعوظ خوبی در حین فعالیت های جنسی داشته باشند.

نعوظ در اوایل صبح

با این حال، او ادامه داد از دست دادن نعوظ در اوایل صبح می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات بالقوه در فعالیت‌های جنسی و حتی مشکلات سیستمیک مربوط به عروق خونی باشد.

تیجانی، اظهار داشت: هر مردی که این عدم نعوظ صبح زود را برای یک دوره ثابت مشاهده می کند، باید کمک بگیرد، به خصوص اگر هنگام فعالیت های زناشویی مشکل نعوظ داشته باشد.

وی افزود: اختلال نعوظ می تواند به عنوان علامتی برای بیماری های عروق کرونر قلب، دیس لیپیدمی، چاقی و حتی فشار خون بالا باشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان