شیوه ای عجیب برای درمان سرماخوردگی / یافته عجیب روانشناسان در مورد رابطه جنسی

خط سلامت: سرماخوردگی را تنها با دارو درمان نمی کنند. اسپری بینی را فراموش کنید، رابطه جنسی خوب گرفتگی بینی را به همان میزان موثر از بین می برد.

شیوه ای عجیب برای درمان سرماخوردگی / یافته عجیب روانشناسان در مورد رابطه جنسی

به گزارش خط سلامت اخبار پزشکی مملو از داستان‌هایی درباره درمان‌های نویدبخش برای شرایط چالش‌برانگیز، یا مزایای سلامتی اضافی رفتارها و عادات روتین است. چه کسی نمی خواهد با نوشیدن قهوه یا خوردن شکلات احساس خوبی داشته باشد؟

رابطه جنسی ارگاسمیک

در همین راستا، مطالعه محققان آلمانی و بریتانیایی که در اوایل سال جاری منتشر شد - که به تازگی برنده جایزه ایگ نوبل پزشکی شده است - نشان می دهد رابطه جنسی ارگاسمیک می تواند احتقان بینی و همچنین ضد احتقان بینی را برطرف کند.

جایزه ایگ نوبل با برگزاری مراسمی در دانشگاه هاروارد و برندگان نوبل در میان اهداکنندگان جوایز به «دستاوردهای افتخاری که ابتدا مردم را بخنداند و سپس آنها را به تفکر وادار کند» اعطا می شود .

اسپری ضد احتقان طبیعی

این مطالعه بهبود قابل توجهی را در جریان بینی بلافاصله پس از ارگاسم نشان داد و اندازه آن با فواید اسپری ضد احتقان که در روز بعد استفاده شد، مشابه بود.

با این حال، سود حاصل از فعالیت جنسی کوتاه مدت بود و جریان بینی ظرف چند ساعت به حالت اولیه بازگشت.

مطالعات مشاهده ای نشان داده است افرادی که رابطه جنسی بیشتری دارند شادتر هستند.

این مطالعه شواهد قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند که ارگاسم انسداد بینی را حداقل برای یک ساعت یا بیشتر بهبود می‌بخشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان