آخرین منوی شگفت انگیز برای صبحانه

خط سلامت: سبزیجات شگفت انگیزی که باید به صبحانه خود اضافه کنید.

آخرین منوی شگفت انگیز برای صبحانه

به گزارش خط سلامت اکثر مردم یک صبحانه معمولی می خورند. چه چند پنکیک، یک کاسه غلات، یا یک تخم مرغ با مقداری نان تست، یک وعده غذایی اصلی وجود دارد که مردم قبل از شروع روز آن را می خورند.

صبحانه معمولی

یک مطالعه برای اولین بار این سوال را مطرح کرد که آیا قارچ ها جایگزین مناسبی برای گوشت هستند یا خیر. مطالعات کمی در مورد این سوال از زوایای مختلف انجام شده است، اما محققان دانشگاه مینه سوتا می خواستند یک عامل بسیار خاص را آزمایش کنند. آنها می خواستند دریابند افراد پس از خوردن همان مقدار پروتئین از هر دو منبع تا چه اندازه راضی هستند.

صبحانه با قارچ

به شرکت کنندگان به مدت 10 روز قارچ یا گوشت داده شد تا همراه با صبحانه خود بخورند. بخش‌های قارچ و گوشت تقریباً از نظر محتوای کالری و پروتئین برابر بودند، اگرچه قارچ‌ها ذاتاً فیبر بیشتری داشتند. محققان دریافتند افرادی که قارچ می‌خوردند سیرتر بودند، برنامه‌ریزی می‌کردند بعد از صبحانه کمتر غذا بخورند و کمتر از افرادی که گوشت می‌خوردند احساس گرسنگی می‌کردند و این خبر خوبی برای افرادی است که می خواهند کالری خود را کاهش دهند یا وزن کم کنند. به هر حال، قارچ ها چربی کمتر و فیبر بیشتری دارند و همین آن را به عنوان یک غذای مفید برای مغز تبدیل کرده است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان