این غذاها را از سفره تان حذف کنید

خط سلامت: غذاهایی که می تواند به سلامت روان آسیب برساند.

این غذاها را از سفره تان حذف کنید

به گزارش خط سلامت غذاهای سرخ شده، غذاهای فرآوری شده، چربی های ترانس، نیترات ها و غذاهای سرشار از نمک، چربی اشباع شده و قندهای تصفیه شده می توانند افسردگی ، اضطراب و استرس را بدتر کنند.

نایدو توضیح داد: اگر هر روز غذاهای فرآوری شده و فست فود می خورید، اساساً باعث رشد باکتری های بد روده می شود و این زمانی است که با التهاب مواجه می شوید.

مصرف بیش از حد کافئین و نوشیدن الکل باعث بدتر شدن احساس ذهنی می شود.

چگونه برای سلامت روان خود غذا خوردن را شروع کنیم

برای تغییر رژیم غذایی خود با سلامت روان ، او پیشنهاد می کند که از کم شروع کنید. تلاش برای تغییر خیلی سریع می تواند طاقت فرسا باشد و نتایج را کاهش دهد. او گفت: تغییر آهسته و پیوسته در طول زمان صورت می گیرد و شروع به ساختن روده سالم می کند و اساساً شروع به ساخت مواد مغذی سالمی می کند که برای مغز مفید هستند.

با خودآزمایی رژیم غذایی شروع کنید. آنچه را که در 24 تا 48 ساعت گذشته خورده‌اید، یادداشت کنید،غذاهای ناسالم را بنویسید و سپس در مورد یک تغییر ساده تصمیم بگیرید. با این حال، لزوماً مجبور نیستید برخی از غذاهای مورد علاقه خود را که کمتر سالم هستند، کنار بگذارید.

نایدو گفت: این تنها مربوط به غذاهای مغذی نیست، بلکه شامل غذاهای خوشمزه نیز می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان