میزان خودکشی را با این نوشیدنی نصف کنید

خط سلامت: این نوشیدنی میزان خودکشی را نصف می کند.

میزان خودکشی را با این نوشیدنی نصف کنید

قهوه و خودکشی

به گزارش خط سلامت البته چیزی که ما اول صبح مصرف می کنیم به همان اندازه که در مورد تامین سوخت بدن است، مربوط به هوشیاری ذهنی است. بسیاری از مردم قهوه می نوشند زیرا معتقدند قهوه هوشیاری آنها را بهبود می بخشد ولی آیا تاثیر قهوه در همین حد است؟ قهوه با خودکشی چه ارنباطی دارد؟

میزان خودکشی

شواهد حاصل از تجزیه و تحلیل سه مطالعه گروهی بزرگ روی 200 هزار مرد و زن آمریکای شمالی نشان داد مصرف چند فنجان قهوه کافئین دار در روز به معنای واقعی کلمه میزان خودکشی را به نصف کاهش می دهد.

مصرف متوسط ​​کافئین

پیشنهاد این است که مصرف متوسط ​​کافئین اثر ضد افسردگی خفیفی دارد. بنابراین در مجموع، تحقیقات اپیدمیولوژیک به وضوح نشان می دهد که آنچه می خوریم و می نوشیم اول صبح هر دو می توانند تأثیر بسیار چشمگیری بر سلامت و رفاه روانی داشته باشند.

یکی از آخرین آماری که باعث نگرانی بسیاری از متخصصان بهداشتی شده است این است که کودکان زیر 10 سال بریتانیا در حال حاضر بیش از 50 درصد از مقدار توصیه شده روزانه شکر را در صبحانه (حدود 11 گرم) به شکل قند مصرف می کنند. بدیهی است که چنین الگوهای مصرفی با مفهوم صبحانه سالم و متعادل که اغلب درباره آن می شنویم فاصله زیادی دارد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان