یافته ای عجیب در مورد خودکشی / سایه خودکشی در شهرهای کوچک

میزان خودکشی در شهرهای بزرگ کمتر است. .با ارتباطات اجتماعی بیشتر، افراد ممکن است تمایل کمتری برای اقدام به خودکشی داشته باشند.

یافته ای عجیب در مورد خودکشی / سایه خودکشی در شهرهای کوچک

به گزارش خبرنگار خط سلامت خودکشی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچکتر نرخ خودکشی کمتری دارد. مجموعه بزرگتری از ارتباطات اجتماعی در شهرهای بزرگتر می تواند به حفظ سلامت روانی ساکنان شهر کمک کند.

زندگی در شهر خودکشی را مهار می کند. بر اساس یک تحلیل جدید از مرگ و میر در برزیل و ایالات متحده، با افزایش جمعیت، میزان خودکشی کاهش می یابد.

بتنکورت می‌گوید: در شهرها، مردم بیشتری در ذهن هستند تا مناطق روستایی. ارتباطات اجتماعی بیشتر و افرادی که با آنها کار می کنید، بیشتر هستند.

متخصصان می‌گوید: اگرچه این ارتباطات می‌توانند سطحی باشند، اما روابط بیشتر ممکن است به نحوی به ساکنان شهر کمک کند تا از افکار خودکشی خودداری کنند.

او می افزاید: اما اثبات این موضوع بسیار دشوار است. عوامل دیگری نیز می توانند نقش داشته باشند مانند دسترسی بهتر به بیمارستان ها و درمان. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان