ویژگی های شخصیتی باران احمدی ستاره‌ای که با چهره‌ شاد، رازهای زندگی‌اش را افشا می‌کند!/ دختر بازیگر سریال پایتخت معروف تر از پدر + آلبوم عکس ها و بیوگرافی

خط سلامت: باران احمدی، دختر بازیگر جوان و بااستعداد ایرانی، به خاطر بازی در سریال محبوب «پایتخت» به شهرت رسید. با استعدادش در زمینه‌های مختلف هنری، باران نشان داده که فراتر از یک بازیگر، یک هنرمند چندوجهی است.

ویژگی های شخصیتی باران احمدی ستاره‌ای که با چهره‌ شاد، رازهای زندگی‌اش را افشا می‌کند!/ دختر بازیگر سریال پایتخت معروف تر از پدر + آلبوم عکس ها و بیوگرافی

علاوه بر بازیگری، باران احمدی به فعالیت‌های دیگری همچون خوانندگی و نقاشی نیز علاقه دارد و در فضای مجازی با طرفدارانش ارتباط نزدیک برقرار می‌کند.

به گزارش خط سلامت او به اشتراک‌گذاری تجربیات روزمره و هنرهایش در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد و به‌خوبی توانسته خود را به عنوان یک چهره تأثیرگذار در دنیای هنر معرفی کند. 

ویژگی های شخصیتی باران احمدی

باران احمدی با شخصیت شاد و پرانرژی‌اش شناخته می‌شود. او به عنوان یک هنرمند جوان، از روحیه‌ای مثبت و خلاق برخوردار است و همواره در تلاش برای ارتقاء مهارت‌هایش در زمینه‌های مختلف هنری است. باران با هوش و ذکاوتش توانسته در دنیای بازیگری جایگاه خوبی پیدا کند و از تجربیاتش در کارهای هنری دیگر نیز بهره ببرد.

شخصیت او به گونه‌ای است که به راحتی می‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و همین موضوع باعث محبوبیتش در شبکه‌های اجتماعی شده است. او به اشتراک‌گذاری لحظات روزمره و تجربیاتش با طرفدارانش می‌پردازد و این نزدیکی به مخاطبانش، جلوه‌ای دیگر از شخصیت جذاب و صمیمی‌اش را نشان می‌دهد.

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه است که در این اثر با پدرش همبازی بوده است. او در این سریال نقش سارینا دختر جوان پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و مهران احمدی در نقش عطا معصومی را ایفا می کند.

باران و پدرش در این فیلم مانند واقعیت نقش پدر و دختری را بازی می کنند که علاوه بر این رابطه با یکدیگر دوست هستند. سارینای قصه بی گناه دخترعکاس با شیطنت و ادبیات خاص خود است که با بازی روانش بسیاری از مخاطبان این سریال را جذب خود نموده است.

بازیگر نقش سارینا

سریال بی گناه در ژانر خانوادگی و اجتماعی داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می کشد که در پی کشف راز بیست و پنج سال قبل که به ایران بازمی گردد و.... در این سریال باران احمدی در کنار بازیگرانی چون مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین‌پور کریمی، هدیه بازوند و...به ایفای نقش پرداخته است.

باران احمدی و نسرین نصرتی

بیوگرافی مهران احمدی پدر سارینا سریال بی گناه

مهران احمدی پدر باران احمدی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون متولد 1 اسفند 1352 در تهران است. او از سال 1373 با تئاتر فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و با سریال جدال با سرنوشت وارد قاب تلویزیون شد اما با بازی در نقش بهبود در پایتخت و بازی در سریال آوای باران در نقش شکیب به اوج شهرت رسید.

 
 

دختر مهران احمدی

این بازیگر در آثاری چون پایتخت، آوای باران، آلزایمر، یک خانواده محترم، بغض، ماحی،سگ بند، روز ششم، ابلق، لیپار، مطرب، بی صدا حلزون، آشفته گی، قسم، زیر نظر، بی گناه، می خواهم زنده بمانم، ساخت ایران، ابله و... ایفای نقش داشته و به جز بازیگری به عنوان برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید نیز در چندین اثر سابقه فعالیت دارد. فیلم سینمایی مصادره در سال 1396 نخستین ساخته او بود.

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه است که در این اثر با پدرش همبازی بوده است. او در این سریال نقش سارینا دختر جوان پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و مهران احمدی در نقش عطا معصومی را ایفا می کند.

92

بیوگرافی باران احمدی

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بیگناه است که در این اثر با پدرش هم بازی است .

باران در این سریال کاراکتر سارینا دختر جوان پروین فرشباف ( نسرین نصرتی) و مهران احمدی ( عطا معصومی ) را ایفا می کند.

مهران احمدی و دخترش باران در این فیلم نقش پدر و دختری را بازی می کنند کهرابطه ی دوستانه ای با هم دارند . سارینا دختر عکاس با شیطنت و ادبیات خاص خود توجه مخاطبان این سریال را به خود معطوف کرده است .

دختر-جوان-مهران-احمدی-بازیگر-بهبود2

شروع بازیگری

باران احمدی اولین بازی خود را با سریال بیگناه آغاز کرده ، از طریق پدرش وارد دنیای بازیگری شده است و به این حرفه هم بسیار علاقمند است .

او در سریال بیگناه نقش دختری سر به هوا اما باهوش را بازی می کند که همراه برادر بزرگترش سینا هر روز چالش جدیدی را برای پدر و مادرشان تولید می کنند .

باران+احمدی

سارینا در سریال بیگناه

سریال بیگناه اثری خانوادگی و اجتماعی است ، داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می کنشد که در پی کشف راز بیست و پنج سال قبل که به ایران باز می گردد و ...

nody-عکس-زن-دختر-واقعی-مهران-احمدی-بهبود-سریال-پایتخت-1723448599

بازیگران این سریال :

مسعود رایگان

مهرانه مهین تراپی

رویا تیموریان

آتیلا پسیانی

محسن کیایی

ویشکا آسایش

شبنم مقدمی

مهران احمدی

احسان معجونی

ماهور الوند

نسرین نصرتی

حسین پورکریمی

هدیه بازوند

باران احمدی

1664701784b3a6

ازدواج و همسر باران احمدی

باران احمدی ازدواج نکرده و مجرد است.

mehranahmadiofficial_1459435311_1218154144937682210_2909122952

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان