حمله وحشتناک در پیک‌نیک؛ نوزاد با سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شد

خط سلامت: حادثه‌ای تلخ در پارکی در حومه شهر باعث سوختگی شدید یک نوزاد شد. خانواده این کودک که برای پیک‌نیک به پارک رفته بودند، با حمله‌ای غیرمنتظره روبرو شدند که اکنون به یک پرونده جنایی تبدیل شده است.

حمله وحشتناک در پیک‌نیک؛ نوزاد با سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خط سلامت، در روز ۳۱ اوت، خانواده‌ای که برای پیک‌نیک به پارکی در حومه شهر رفته بودند، با حادثه‌ای تلخ مواجه شدند. به گفته شاهدان، یک «مرد عجیب» با فلاسکی در دست به خانواده نزدیک شد و مایع جوشانی را روی نوزاد پسر ریخت. این فرد پس از انجام این اقدام وحشتناک، بلافاصله از صحنه فرار کرد.

پلیس اعلام کرده است که مظنون شش روز پس از این حادثه و تنها ۱۲ ساعت پیش از تأیید هویتش، از طریق فرودگاه سیدنی از کشور استرالیا گریخته است.

نوزاد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سوختگی‌های شدید در صورت و اندام‌های دیگر، چندین عمل جراحی روی او انجام شده است. به گفته والدین این کودک، او به جراحی‌های بیشتر برای پیوند پوست نیاز خواهد داشت و روند بهبودی او ممکن است حداقل یک سال به طول بینجامد.

کمک‌های مالی:

در همین حال، یک صفحه آنلاین برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت حمایت از درمان این نوزاد ایجاد شده و تاکنون ۱۵۰ هزار دلار استرالیا برای هزینه‌های درمانی جمع‌آوری شده است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان