یک راز شگفت‌انگیز از زندگی شقایق دهقان که نمی‌دانستید! + بیوگرافی خانم بازیگر

خط سلامت: شقایق دهقان، بازیگر و نویسندهٔ توانمند ایرانی است که با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی، به ویژه مجموعه‌ نود مهران مدیری، به شهرت رسید.

یک راز شگفت‌انگیز از زندگی شقایق دهقان که نمی‌دانستید!  + بیوگرافی خانم بازیگر

  شقایق دهقان با بازی‌های طنز و دراماتیک خود، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کرده است.

برخی از نکات برجسته دربارهٔ شقایق دهقان

به گزارش خط سلامت تولد و تحصیلات: شقایق دهقان در ۲۳ فوریه ۱۹۷۹ ( ۴ اسفند ۱۳۵۷) در گیسن آلمان متولد شد. سه ماه بعد از تولدش هم زمان با اینکه تحصیلات پدرش تمام شد به همراه خانواده به ایران برگشتند.

خانواده آن ها در شهرستان ساری به مدت تقریباً ۶ سال زندگی کردند و بعد از آن ساکن تهران شدند. شقایق دهقان دارای دو خواهر و یک برادر می باشد و خودش به عنوان دومین فرزند خانواده محسوب می شود.

خواهر کوچکتر شقایق دهقان، بنفشه نام دارد که اهل ورزش است و به صورت حرفه ای پیگیر بسکتبال است اما شقایق برخلاف او طرفدار ورزش نیست. 

با وجود قبول شدن در رشته‌های ادبیات نمایشی و نمایش دانشگاه آزاد، به دلیل مشغله کاری نتوانست تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهد.

آغاز فعالیت هنری: فعالیت هنری خود را از گروه کودک و تلویزیون آغاز کرد و به سرعت به یکی از چهره‌های محبوب این گروه تبدیل شد.

شهرت: با بازی در مجموعه‌های نود مهران مدیری به شهرت فراوانی رسید.

افتخارات: تاکنون سه بار نامزد دریافت تندیس جشن حافظ شده است.

زندگی شخصی: شقایق دهقان از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۸ با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طنزپرداز معروف، ازدواج کرده بود و ثمره این ازدواج یک فرزند دختر به نام نویان است.

شقایق دهقان در سریال پاورچین با مهراب قاسم خانی آشنا شد و سرانجام پس از این سریال در سال ۱۳۸۳ با هم ازدواج کردند و صاحب یک پسر شدند که نام نویان را برای او انتخاب کردند. مهراب قاسم خانی قبل از ازدواج با شقایق دهقان، ازدواج ناموفق دیگری داشت که ثمره آن دختری به نام نیروانا بود.

 

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان