چرا جورجینا در آزمون رونالدو مردود شد! + فیلم

خط سلامت:در اولین ویدیوی یوتیوب کریستیانو رونالدو، اتفاقی جالب و بامزه رخ داد که در شبکه‌های اجتماعی حسابی خبرساز شد.

چرا جورجینا در آزمون رونالدو مردود شد! + فیلم

جورجینا رودریگز، شریک زندگی رونالدو ، در این ویدیو نتوانست رنگ مورد علاقه او را به درستی حدس بزند.

به گزارش خط سلامت رونالدو که به تازگی کانال یوتیوب خود را با نام "UR" راه‌اندازی کرده، در یکی از ویدیوهایش از جورجینا سوالاتی در مورد علایق شخصی‌اش پرسید.

اما پاسخ نادرست جورجینا به سوال رنگ مورد علاقه رونالدو، واکنش تند ستاره پرتغالی را به همراه داشت. رونالدو با لحنی شوخی گفت: "این چه جواب فاجعه‌ای بود؟ رنگ مورد علاقه من سفید است. این دختر من را نمی‌شناسد. این دختر دیگر کیست؟!"

کریستیانو رونالدو امروز از راه‌اندازی کانال شخصی خود در یوتیوب تحت عنوان "UR" خبر داد تا از این طریق ارتباطی گسترده‌تر با طرفدارانش برقرار کند. محتوایی که اسطوره پرتغالی به اشتراک‌ می‌گذارد، علاوه بر دوران باشکوه فوتبال او، شامل ناگفته‌هایی از زندگی شخصی او طی 39 سال گذشته نیز می‌شود؛ موضوعی که هیجان هواداران رونالدو را بر انگیخته و آن‌ها مشتاقانه منتظر تماشای CR7 در یوتیوب هستند.

1930728_390

در یکی از ویدیوهای یوتیوب کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگز حضور دارد و باید به سوالاتی در خصوص سلایق شخصی پارتنرش جواب دهد. اما پاسخ نادرست جورجینا به یکی از این سوال‌ها، با وجود 8 سال زندگی کنار رونالدو، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

این اتفاق نشان می‌دهد حتی در زندگی شخصی، رونالدو به جزئیات بسیار اهمیت می‌دهد. البته این شوخی باعث شد تا ویدیوی رونالدو بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی viral شود.

گفتنی است، استقبال از کانال یوتیوب رونالدو فوق‌العاده بوده است. در کمتر از 90 دقیقه، تعداد دنبال‌کنندگان کانال او به یک میلیون نفر رسید که یک رکورد جدید در یوتیوب محسوب می‌شود. این نشان می‌دهد که محبوبیت رونالدو فراتر از دنیای فوتبال است و او همچنان یکی از تأثیرگذارترین افراد در شبکه‌های اجتماعی است.

جورجینا در پاسخ به سوال «رنگ مورد علاقه کریستیانو»، سبز یا قرمز را بر زبان آورد که حیرت و تعجب CR7 را به همراه داشت. رونالدو که انتظار داشت پارتنر آرژانتینی‌اش به جای دو جواب اشتباه، پاسخ درست بدهد، گفت:

 این چه جواب فاجعه‌ای بود؟ رنگ مورد علاقه من سفید است. این دختر من را نمی‌شناسد. این دختر دیگر کیست؟! 

جورجینا رودریگز: رنگ مورد علاقه تو قرمز یا سبز است

کریستیانو رونالدو: رنگ مورد علاقه من سفید است

گفتنی است استقبال شگفت‌انگیز فوتبالدوستان از کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو باعث ثبت یک رکورد در تاریخ یوتیوب شده است. رونالدو در کمتر از 90 دقیقه از تأسیس کانال خود، به رکورد 1 میلیون سابسکرایبر (مشترک) رسید؛ آماری که پیش از این هیچ یوتیوبری با این سرعت به آن نرسیده بود. اکنون بعد از گذشت 3 ساعت، رونالدو از رکورد 4 میلیون سابسکرایبر عبور کرده است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان