خداحافظی غم‌انگیز اسطوره فوتبال: اریکسون به سرطان مبتلا شد

خط سلامت: اسون گوران اریکسون، سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس، به سرطان لوزالمعده مبتلا شد

خداحافظی غم‌انگیز اسطوره فوتبال: اریکسون به سرطان مبتلا شد

 

اسون گوران اریکسون ، سرمربی محبوب و سرشناس فوتبال ، با انتشار خبری تکان‌دهنده، اعلام کرد که به سرطان لوزالمعده مبتلا شده است. این خبر جامعه فوتبال و هواداران این ورزش را شوکه کرده است.

به گزارش خط سلامت اریکسون 76 ساله سوئدی در پیامی احساسی گفت: کمتر از چند ماه برای زندگی وقت دارم و می‌خواهم حسابی بخندم و خوشحال باشم. مرگ آخرین آجر قصر زندگی است و بالاخره این آخرین آجر را هم بر می‌دارم و سر جایش می‌گذارم.

این مربی سوئدی که سابقه هدایت تیم‌های بزرگی همچون بنفیکا، لاتزیو، منچستر سیتی و تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد، با وجود بیماری، روحیه مثبتی داشته و از همه هواداران و همکارانش تشکر کرده است. او گفت: امیدوارم در نهایت مردم بگویند بله، او مرد خوبی بود، اما همه این را نخواهند گفت. امیدوارم من را به عنوان انسانی مثبت به یاد بیاورید که تمام تلاشش را کرد که هرکاری می‌تواند انجام دهد. متاسف نباشید، لبخند بزنید.

اریکسون تا کنون در تیم‌های باشگاهی دیگرفوش، گوتبورگ، بنفیکا، آ.اس. رم، فیورنتینا، سمپدوریا، لاتزیو، منچستر سیتی، لستر سیتی، گوانگ‌ژو آر و اف، شانگهای اس‌آی‌پی‌جی، شنژن مربیگری کرده‌است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان