آیا کریستیانو رونالدو به مشهد می‌رود ؟

خ️ط سلامت: با توجه به تعمیرات گسترده ورزشگاه آزادی و عدم آمادگی آن برای میزبانی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال تصمیم گرفته است تا ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را به عنوان جایگزین معرفی کند. استقلال به دنبال جلب رضایت مسئولان مشهدی با این حال، هنوز موافقت نهایی شورای تامین استان خراسان رضوی برای برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه صادر نشده است. استقلالی‌ها امیدوارند با رایزنی‌های لازم، رضایت مسئولان مشهد را جلب کرده و بتوانند از این ورزشگاه برای میزبانی از بازی‌های مهم خود استفاده کنند. ورزشگاه آزادی تا پایان مهرماه آماده نمی‌شود طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی، به نظر می‌رسد این ورزشگاه قدیمی تا پایان مهرماه شرایط برگزاری بازی‌ها را نخواهد داشت. این موضوع علاوه بر استقلال، پرسپولیس را نیز با چالش بزرگی مواجه کرده و تیم ملی ایران نیز برای برگزاری بازی‌های خانگی خود دچار مشکل شده است. تکلیف پرسپولیس چه می‌شود؟ در این میان، هنوز مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای انتخاب ورزشگاه خانگی خود خواهد گرفت. با توجه به محدودیت‌های زمانی، پرسپولیس نیز باید هر چه سریع‌تر ورزشگاه جایگزین را انتخاب کند. نگرانی از وضعیت ورزشگاه‌های ایران این اتفاق یک بار دیگر نشان می‌دهد که وضعیت ورزشگاه‌های ایران به ویژه ورزشگاه آزادی به عنوان نماد ورزش کشور، بسیار نگران کننده است. تعمیرات طولانی مدت و عدم رسیدگی به موقع به این ورزشگاه‌ها، باعث شده تا تیم‌های ایرانی در میزبانی از مسابقات بین‌المللی با مشکلات جدی مواجه شوند.

آیا کریستیانو رونالدو به مشهد می‌رود ؟

با این حال، هنوز موافقت نهایی شورای تامین استان خراسان رضوی برای برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه صادر نشده است. استقلالی‌ها امیدوارند با رایزنی‌های لازم، رضایت مسئولان مشهد را جلب کرده و بتوانند از این ورزشگاه برای میزبانی از بازی‌های مهم خود استفاده کنند.

ورزشگاه آزادی تا پایان مهرماه آماده نمی‌شود

به گزارش خط سلامت طبق اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی، به نظر می‌رسد این ورزشگاه قدیمی تا پایان مهرماه شرایط برگزاری بازی‌ها را نخواهد داشت. این موضوع علاوه بر استقلال، پرسپولیس را نیز با چالش بزرگی مواجه کرده و تیم ملی ایران نیز برای برگزاری بازی‌های خانگی خود دچار مشکل شده است.

تکلیف پرسپولیس چه می‌شود؟

در این میان، هنوز مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای انتخاب ورزشگاه خانگی خود خواهد گرفت. با توجه به محدودیت‌های زمانی، پرسپولیس نیز باید هر چه سریع‌تر ورزشگاه جایگزین را انتخاب کند.

 البته ظاهرا هنوز شورای تامین استان خراسان رضوی با برگزاری بازی در این ورزشگاه موافقت نکرده است اما استقلالی‌ها امیدوارند در نهایت رضایت مسئولان مشهد را جلب کنند.

️طبق اعلام مسئولان استادیوم آزادی، به نظر می‌رسد این استادیوم قدیمی تا پایان مهرماه شرایط برگزاری بازی را نخواهد داشت و این مساله استقلال، پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران را دچار دردسر بزرگی کرده است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان