وال استریت ژورنال: میراث غم‌انگیز بایدن

خط سلامت: وال استریت ژورنال از بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بعنوان بازنده یاد کرد که میراث غم‌انگیز از ریاست‌جمهوری خود برجای گذاشته است.

وال استریت ژورنال: میراث غم‌انگیز بایدن

طبق گزارش وال استریت ژورنال تحت عنوان «میراث غم‌انگیز بایدن»، بایدن برخلاف وعده‌های انتخاباتی خود مبنی بر متحد کردن کشور آمریکا عمل کرد.

به گزارش خط سلامت این روزنامه آمریکایی در بخشی از گزارش خود نوشت، میراث بایدن در حوزه سیاست خارجی تا زمانیکه مشخص نشود جنگ اوکراین و غزه چگونه پیش خواهد رفت، معلوم نخواهد شد اما روشن است که «خروج شرم‌آور» آمریکا از افغانستان، نشانه‌ای از ضعف ملی است که موجب تقویت و جسور شدن رقبا و دشمنان آمریکا در سراسر جهان شد.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی نوشت که رئیس‌جمهور آمریکا جوبایدن که دوران ریاست‌جمهوری وی رو به پایان است، میراث غم‌انگیزی را از خود برجای گذاشته است که اگر به وعده های انتخاباتی خود عمل می‌کرد و خودخواهانه عمل نمی‌کرد، می‌توانست بهتر باشد.

 این روزنامه آمریکایی با اشاره به عملکرد چهارساله بایدن که در نهایت به دلیل عملکرد افتضاح در مناظره با «دونالد ترامپ» مجبور به کناره‌گیری از ادامه رقابت‌های انتخاباتی شد، نوشت «این سرنوشت رئیس‌جمهوری است که اغلب آمریکایی‌ها او را یک بازنده می‌دانند که در رقابت مجدد با ترامپ به سو شکست پیش برود».

وال استریت ژورنال همچنین از طرح «خودخواهانه» بایدن برای مشارکت مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتقاد کرد که  به دلیل پیری وی که حاضر نبود آن را بپذیرد، تباه شد.

این روزنامه در این خصوص نوشت که اگر بایدن اوایل 2023 اعلام می‌کرد دیگر نمی‌خواهد در رقابتهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شرکت کند، هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات می‌توانستند با نامزدهای جوان‌تر که قدرت مواجهه و رسیدگی به مشکلات داخلی و خارجی آمریکا را داشتند، انتخابات درون حزبی خود را آغاز کنند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان