این 3 قدم را بردارید زندگی تان دگرگون خواهد شد

خط سلامت: اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید، باید نیازها و خواسته‌های آینده‌تان را نسبت به نیازهایی که در حال حاضر دارید، در نظر بگیرید . اولویت دادن به احساس خود و آنچه در لحظه می خواهید، چیزی است که شما را به اینجا می رساند. در عوض، متعهد شوید که به نفع آینده خود انتخاب کنید.

این 3 قدم را بردارید زندگی تان دگرگون خواهد شد

پذیرش تغییر باعث رشد در تمام زمینه های زندگی می شود . بسیاری از ما تغییر را دوست نداریم، زیرا ما را مجبور به انجام کارهایی می کند که برای انجام آن راحت نیستیم. ما را به خارج از منطقه آسایش مان سوق می دهد و باعث می شود احساس "ناآرامیت" کنیم. چون کنترلی بر تغییر نداریم، باید چیزهای جدید یاد بگیریم و انجام دهیم.

به گزارش خط سلامت اصلاح رفتار و ایجاد تغییر آسان است. اما چیزی که در آنجا نقش مهم و کلیدی دارد حفظ تغییر جدید می باشد. سه گام زیر را مد نظر داشته باشید:

گام اول: به رفتارهایی که می خواهید تغییر دهید یا اصلاح کنید را انتخاب و در نظر بگیرید

گام دوم: اقدام کنید

گام سوم: خوشحالی بابت تغییر

برای محفوظ ماندن و ماندگاری تغییراتی که در رفتار و عملکرد خود یا دیگران انجام می دهیم باید از طریق استدلال منطقی و تعقل وارد تغییر میدان شویم نه براساس احساسات آنی .

زمانی که فرد پی به منافع تغییر می برد مسلماً برای حفظ تغییر جدید تلاش می کند. بنابراین برای اصلاح رفتار اطرفیان و حتی خودمان باید این نکته را توجه کنیم فرد مورد نظر باید به تغییر ایمان بیاورد و برای رسیدن به این ایمان زمان زیادی لازم است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان