این کوکو فوری خوشمزه انرژی تان را به سقف می رساند +ارزان و بدون گوشت

خط سلامت: اسفناج که به عنوان سبزیجات برگدار طبقه بندی می شود، دارای ویژگی های قابل توجهی برای ارتقاء سلامتی مانند خواص ضد چاقی، آنتی اکسیدانی، ضد سرطان، کاهش چربی خون و کاهش قند خون است.

این کوکو فوری خوشمزه انرژی تان را به سقف می رساند +ارزان و بدون گوشت

اسفناج منبع عالی لوتئین است، آنتی اکسیدانی که از بیماری های چشمی مرتبط با افزایش سن مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارید محافظت می کند .

به گزارش خط سلامت مطالعات نشان داده‌اند افرادی که مکمل‌های لوتئین مصرف می‌کنند در معرض خطر کمتری برای دژنراسیون ماکولا هستند که علت اصلی اختلال بینایی و نابینایی است.

طرز تهیه کوکو اسفناج 

مواد لازم

نیم کیلو اسفناج خرد شده

۴ عدد تخم‌مرغ

۱۰۰ گرم گوشت چرخکرده

۲ عدد پیاز متوسط

۲ عدد سیب‌زمینی 

یک قاشق سوپخوری پنیر پارمسان

یک قاشق سوپخوری گل سرخ آسیاب‌شده

روغن به مقدار لازم

۲ قاشق سوپخوری زعفران آب‌شده

طرز تهیه

 سیب‌زمینی‌ها را در یک قابلمه آب‌پز کنید. پیاز را خلالی ریز کنید و در یک تابه تفت دهید تا طلایی شود. بعد اسفناج‌های خردشده را اضافه کنید و تفت دهید.

سیب‌زمینی‌های آب‌پز را پس از سردشدن رنده‌کرده و تخم‌مرغ‌ها را داخل آن بشکنید و کاملا با هم مخلوط کنید. نمک، فلفل، گل سرخ، پنیر و زعفران را اضافه کرده و هم بزنید. در مرحله بعد، گوشت چرخ‌کرده و اسفناج را هم اضافه کرده و مخلوط کنید.

حالا در یک تابه گود مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید. مایه آماده شده را داخل آن ریخته و روی آن را صاف کنید. در تابه را بگذارید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت روی حرارت پخته شود. بعد کوکو را برش بزنید و یکی‌یکی برش‌ها را برگردانید تا طرف دیگر آن هم کاملا بپزد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان