تست شخصیت / پس از تمرکز بگویید کدام نیمرو با بقیه فرق دارد؟

خط سلامت: تمرکز یکی از مهم ترین مهارت های شناختی انسان هاست. با انجام برخی تست ها می توانید سطح تمرکز خود را ارزیابی کنید و برای بهبود آن اقدامات لازم را انجام دهید.

تست شخصیت / پس از تمرکز بگویید کدام نیمرو با بقیه فرق دارد؟

تمرکز یکی از مهم ترین عوامل موثر بر موفقیت شغلی و تحصیلی است. پژوهش ها نشان داده است سطوح پایین تمرکز با عدم موفقیت تحصیلی و عزت نفس پایین رابطه مستقیم  دارد.

به گزارش خط سلامت سنجش تمرکز با انجام برخی تست ها امکان پذیر است. در این مطلب شما می توانید با انجام یک آزمون سرگرم کننده میزان تمرکز خود را بسنجید.

تمرکز خود را بسنجید!

میزان تمرکز خود را با پیدا کردن تصویر تخم مرغ متفاوت بسنجید.

تست + تمرکزشما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن نیمرو متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید! با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه نیمروها یکسان به نظر می رسند، اما تنها یکی از آنها با دیگر نیمروها متمایز است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.

باید بدانید که آزمون تصویری با شناسایی نیمرو متفاوت مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت نیمرو متفاوت

اگر بشقاب نیمرو متفاوت از بقیه را ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش تصویری شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که بسقاب متفاوت در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

در نگاه اول به نظر می رسد که تفاوتی وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی این بشقاب نیمرو متفاوت است. آزمون های تصویری، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند.

تست + تمرکز

لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: چشمک

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان