بازسازی صحنۀ قتل آی‌نور : مادربزرگی که قاتل است!

خط سلامت: پس از ۶ روز جستجوی بی‌وقفه، جسد بی‌جان آی‌نور، کودک ۳ ساله‌ای که از روستای ده‌سفید ناپدید شده بود، در یک چاه فاضلاب پیدا شد. این خبر دلخراش جامعه را شوکه کرده و موجی از اندوه و خشم را در پی داشته است.

بازسازی صحنۀ قتل آی‌نور : مادربزرگی که قاتل است!

تیم‌های جستجو و نجات متشکل از ۴ تیم حرفه‌ای، یک تیم تخصصی کوهستان، ۳ قلاده سگ زنده‌یاب، موتورسواران و آفرودسواران ازنا و الیگودرز به مدت ۶ روز تمام روستا را زیر نظر داشتند اما متأسفانه تلاش‌هایشان بی‌نتیجه ماند.

راز هولناک پس از ۵ روز

به گزارش خط سلامت پس از کشف جسد، تحقیقات پلیس به سرعت آغاز شد و سرانجام پس از ۵ روز، قاتل شناسایی شد. 

صحنه قتل بازسازی شده و جزئیات تکان‌دهنده‌ای از این جنایت هولناک فاش شده است.

مادربزرگ  قاتل بی‌رحم

براساس اطلاعات بدست آمده، مادربزرگ کودک هم‌سن و سال آی‌نور به ارتکاب این قتل اعتراف کرده است. این زن که در زمان وقوع حادثه در محل حضور داشته، به دلایلی که هنوز مشخص نشده، دست به چنین جنایت هولناکی زده است. انگیزۀ این قتل تاکنون برای پلیس و خانواده مقتول مبهم بوده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

آیا قاتل تنها بوده است؟

تحقیقات نشان می‌دهد احتمال مشارکت افراد دیگری در این جنایت وجود دارد. فرزندان زن متهم به قتل نیز تحت بازجویی قرار گرفته‌اند و پلیس در حال بررسی نقش آن‌ها در این جنایت است.

تداوم تحقیقات

پلیس همچنان به تحقیقات خود در این پرونده ادامه می‌دهد تا به زوایای پنهان این جنایت هولناک پی ببرد. انگیزۀ اصلی قاتل، نقش احتمالی افراد دیگر و جزئیات دقیق‌تر این حادثه از جمله مواردی است که در دستور کار پلیس قرار دارد.

واکنش‌ها به این حادثه دلخراش

این جنایت هولناک موجی از خشم و اندوه را در جامعه به همراه داشته است. مردم از این اتفاق دلخراش به شدت متأثر شده‌اند و خواستار برخورد قاطع با عاملان این جنایت هستند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان