قاتل سوپرمارکت کلرادو ادعای جنون کرد

خط سلامت: یک مرد 24 ساله در ابتدا به اتهام تیراندازی و قتل 10 نفر در داخل یک فروشگاه مواد غذایی کلرادو در سال 2021 اعلام کرد به دلیل جنون بی گناه است.

قاتل سوپرمارکت کلرادو ادعای جنون کرد

ادعای جنون قاتل سوپر مارکت

احمد العلیوی علیسا پس از اینکه قاضی حکم داد شواهد کافی برای محاکمه او در 10 فقره قتل درجه اول، علاوه بر ده ها فقره اقدام به قتل، حمله و جرایم مربوط به سلاح ناشی از این جنایت وجود دارد، در دادگاه منطقه بولدر گفت بی گناه است.

قاضی اینگرید باکه 100 میلیون دلار وثیقه برای آلیسا تعیین کرد که از زمان دستگیری در روز تیراندازی در بازداشت به سر می برد.

مقامات ادعا می کنند آلیسا در 22 مارس 2021 به یک سوپرمارکت در بولدر، در 28 مایلی (45 کیلومتری) شمال غربی دنور، با تپانچه Ruger AR-556 که به طور قانونی خریداری شده بود، یورش برد.

جنایت در سوپر مارکت

سارا کانتو، کارآگاه قتل بولدر، روز سه‌شنبه شهادت داد آلیسا دو قربانی را در پارکینگ فروشگاه کشت و به هشت نفر دیگر در سوپرمارکت تیراندازی کرد. در میان کشته شدگان یک افسر پلیس نیز بود.

یکی از قربانیان در ابتدا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه کمر مجروح شد، سپس در حالی که قصد داشت خود را نجات دهد کشته شد.

کانتو گفت: آلیسا او را تعقیب کرد و در حالی که روی زمین بود به او شلیک کرد.

کانتو گفت که مرد مسلح همچنین به یک زن شلیک و او را  زخمی کرد، سپس چند گلوله دیگر به سمت او شلیک کرد و او را کشت.

به گفته مقامات تمام قربانیانی که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به دلیل جراحات وارده جان باختند. این تیراندازی زمانی پایان یافت که یک افسر پلیس به پای آلیسا شلیک کرد و مرد مسلح را تسلیم کرد.

پرونده قتل آلیسا پس از اینکه او تحت یک ارزیابی روانپزشکی به دستور دادگاه قرار گرفت و در اواخر سال 2021 به اسکیزوفرنی مبتلا شد متوقف شد. قاضی با تکیه بر نتایج روانشناسان ایالتی، او را از نظر روانی برای محاکمه ناتوان تشخیص داد.

خودکشی قاتل

اما ماه گذشته، کارشناسان روانپزشکی گزارش دادند که آلیسا به درمان پاسخ داده است، قاضی حکم داد که وضعیت روانی او به اندازه‌ای بهبود یافته است که امکان ادامه پیگرد قانونی را فراهم می‌کند.

مقامات انگیزه ای برای این قتل مشخص نکرده اند، اگرچه روانشناس که مرد مسلح را در بیمارستان روانی دولتی معالجه می کرد، گفت آلیسا گفته است که می خواهد خودکشی کند.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان