دوچرخه المپیک هدیه ای تاریخ ساز برای دوچرخه سوار ایرانی

خط سلامت: در یک حرکت نمادین و ارزشمند، دوچرخه‌ای که یک دوچرخه‌سوار ایرانی با آن در مسابقات المپیک رکاب زد، پس از عبور از خط پایان به خود او هدیه شد.

دوچرخه المپیک هدیه ای تاریخ ساز برای دوچرخه سوار ایرانی

اهدای این دوچرخه این فراتر از یک شیء مادی، نمادی از تلاش‌ها، فداکاری‌ها و لحظات ماندگاری است که این ورزشکار در طول مسیر پر فراز و نشیب المپیک تجربه کرده است.

به گزارش خط سلامت این اتفاق، نه تنها برای این ورزشکار بلکه برای تمام جامعه ورزشی ایران حائز اهمیت است. چراکه نشان می‌دهد که تلاش‌ها و زحمات ورزشکاران ایرانی در سطح بین‌المللی دیده می‌شود و مورد تقدیر قرار می‌گیرد. این هدیه، می‌تواند انگیزه‌ای قوی برای نسل جوان ورزشکاران باشد تا با تلاش و پشتکار به موفقیت‌های بزرگ دست یابند و نام ایران را در عرصه‌های بین‌المللی پرآوازه کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: لیبب روز گذشته با دوچرخه KTM مدل ۲۰۲۴ در مسابقه استقامت جاده المپیک پاریس شرکت کرد و در پایان این رویداد این دوچرخه به وی اهداء شد.

علی لبیب

روز گذشته علی لبیب توانست مسیر طولانی دوچرخه‌سواری استقامت جاده  المپیک  را با موفقیت پشت سر گذاشته و به‌عنوان نفر 76 از خط پایان عبور کند.​

این اتفاق بعد از 16 سال رخ داد و در دوره‌های قبلی به‌خاطر نرسیدن به خط پایان، دوچرخه‌سواران ایرانی دچار سرخوردگی می‌شدند.

اما بعد از پایان این رویداد رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از هدیه ویژه به علی لبیب خبر داد و گفت: در برخی ادوار این بازی‌ها، دوچرخه‌ای که فدراسیون برای حضور نماینده خود در المپیک تهیه یا خرید می‌کرده است در پایان این رویداد به خود وی اهداء می‌شد. ما از قبل هم این برنامه را داشتیم که حتی اگر لبیب نتواند مسابقه را تمام کند و پیاده شود این دوچرخه را در اختیار او قرار دهیم.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان