قمار بازی جواد عزتی مو به تن تان سیخ می کند! + تمساح خونی چگونه اشک تان را در می آورد؟

خط سلامت: فیلم تمساح خونی داستان دو جوان به نام‌های هومن و پیمان را روایت می‌کند که برای شخصی به نام دکتر کار می‌کنند و به شدت به پول نیاز دارند.

قمار بازی جواد عزتی مو به تن تان سیخ می کند! + تمساح خونی چگونه اشک تان را در می آورد؟

 در حالی که مبلغی از پول‌های دکتر به امانت نزد آن‌هاست، تصمیم می‌گیرند با این پول قمار کنند و سود حاصل را برای خود نگه دارند، در حالی که اصل پول را به دکتر برگردانند. اما در این میان، گرفتار ماجراهای پیچیده‌ای می‌شوند.

به گزارش خط سلامت فیلم  تمساح خونی  با طنزهای پرخنده و ماجراهای پرپیچ‌وخم، داستانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد.

شخصیت‌های اصلی تمساح خونی

هومن (با بازی جواد عزتی ): یک قمارباز حرفه‌ای که قصد دارد با شرط‌بندی، از بی‌پولی نجات پیدا کند و پول‌های دکتر را چند برابر کند.

پیمان (با بازی عباس جمشیدی‌فر): دوست و همکار هومن که دل و جرئت کمتری نسبت به او دارد اما همچنان همراهی وفادار برایش است.

تمساح + خونی

خاطره فدوی (با بازی الناز حبیبی): همسر سابق هومن که به خاطر مشکلات مالی از او جدا شده و اکنون در رابطه‌ای با یک مرد ثروتمند قرار دارد.

آناهیتا (با بازی شبنم قربانی): دستیار دکتر و یکی از نزدیکان او.

بیوک (با بازی سعید آقاخانی): صاحب یک باشگاه شرط‌بندی که پس از دریافت مبلغی هنگفت به کمک هومن و پیمان می‌آید.

فرید قنبری (با بازی بهزاد خلج): کارمند دکتر که قصد دارد پول‌های او را بالا بکشد و با هومن و پیمان درگیر می‌شود.

ماجراهای هومن و پیمان

هومن و پیمان که پول‌های دکتر را نزد خود دارند، برای رفع مشکلات مالی به یک قمارخانه می‌روند. در قمارخانه، با توصیه آناهیتا به یک محیط لوکس وارد می‌شوند و خود را به دروغ "دکتر" معرفی می‌کنند.

تمساح خونی

در این میان، شخصیت‌های مشهوری مانند پژمان جمشیدی و مهران غفوریان در نقش قماربازان حضور دارند. اما ماجرا زمانی پیچیده می‌شود که فرید قنبری، دست راست دکتر، برای وصول طلبی به قمارخانه می‌آید و از هومن و پیمان می‌خواهد که هومن همه را ببرد و سپس به فرید ببازد. در ازای این باخت، فرید قول می‌دهد که پول‌های دکتر را به آن‌ها برگرداند.

فرار از دست فرید

پس از شکست دادن فرید در قمار، هومن و پیمان از ترس جان خود فرار می‌کنند. پیمان به هومن پیشنهاد می‌کند به باشگاه بیوک بروند تا او از آن‌ها محافظت کند. بیوک در ازای مبلغی کلان آن‌ها را پنهان می‌کند و تلاش می‌کنند از دست فرید و افرادش فرار کنند. صحنه‌های تعقیب و گریز و طنز در این بخش به اوج خود می‌رسد، به‌خصوص زمانی که درِ صندوق عقب پراید بیوک باز می‌شود و هومن در داخل آن دیده می‌شود.

تمساح خونی

کمک همسر سابق هومن

هومن برای نجات پول‌ها از بیوک و پیمان جدا شده و به خانه همسر سابقش، خاطره فدوی، پناه می‌برد. با اینکه نوچه‌های فرید به دنبال او می‌آیند، اما با کمک مرد ثروتمند خاطره موفق به فرار می‌شود.

در نهایت، فرید هومن، پیمان و خاطره را به دام می‌اندازد، اما آناهیتا وارد ماجرا می‌شود و مشخص می‌شود که او تمام این بازی‌ها را ترتیب داده بود تا دکتر را از فرید نجات دهد. دکتر نیز پس از روشن شدن حقیقت، هومن و پیمان را می‌بخشد و به آن‌ها پاداشی می‌دهد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان