ترفندهای عجیب و غریب سلبریتی‌ها برای حفظ جوانی!

خط سلامت: آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا سلبریتی‌ها همیشه بی‌نقص به نظر می‌رسند؟ راز این زیبایی و استایل بی‌نقص در چه نهفته است؟

ترفندهای عجیب و غریب سلبریتی‌ها برای حفظ جوانی!

 یکی از مهم‌ترین دلایل بی‌نقص بودن ظاهر سلبریتی ها، داشتن تیم حرفه‌ای از استایلیست‌ها، میکاپ آرتیست‌ها و آرایشگران است. این افراد با سال‌ها تجربه و دانش، به سلبریتی‌ها کمک می‌کنند تا بهترین ظاهر خود را در رویدادهای مختلف داشته باشند. آن‌ها با توجه به فرم بدن، رنگ پوست و سبک شخصی هر فرد، بهترین لباس‌ها، آرایش‌ها و مدل موها را انتخاب می‌کنند.

اهمیت مراقبت از پوست و مو

به گزارش خط سلامت علاوه بر تیم حرفه‌ای، سلبریتی‌ها نیز مانند هر فرد دیگری به مراقبت از پوست و موی خود اهمیت می‌دهند. آن‌ها از محصولات مراقبتی باکیفیت استفاده می‌کنند، به طور منظم به متخصصان پوست و مو مراجعه می‌کنند و عادات سالمی مانند خواب کافی و تغذیه مناسب را در پیش می‌گیرند.

توجه به جزئیات

سلبریتی‌ها به جزئیات ظاهری خود بسیار توجه می‌کنند. آن‌ها از اکسسوری‌های مناسب استفاده می‌کنند، به حالت ابروها و ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند و حتی به رنگ و مدل لباس زیر نیز توجه دارند. این توجه به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها در هر شرایطی بی‌نقص به نظر برسند.

الهام گرفتن از سلبریتی‌ها

اگر شما هم به دنبال داشتن ظاهری جذاب و شیک هستید، می‌توانید از سبک و استایل سلبریتی‌های مورد علاقه خود الهام بگیرید. البته لازم است که این سبک را با توجه به شخصیت و سبک زندگی خود شخصی‌سازی کنید.

در ادامه این مقاله، به بررسی برخی از ترفندهای خاص و جالب که سلبریتی‌ها برای حفظ زیبایی و استایل خود به کار می‌برند، خواهیم پرداخت.

ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

رنگ مورد علاقه‌ جولیان مور 

رنگ مورد علاقه‌ی هر سلبریتی را با نگاهی به لباس هایش می‌توان به راحتی تشحیص داد. مثلاً ریانا رنگ قرمز را دوست دارد، آنجلینا جولی رنگ مشکی را و جولیان مور رنگ سبز را. 

ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

شلوار‌های پاچه گشاد کیت میدلتون 

دوشس کمبریج بدون شک شیفته‌ی شلوار‌های پاچه گشاد است و به خوبی هم از آن‌ها در استایل خود استفاده می‌کند. مدل این شلوار‌ها اگر درست انتخاب شود، ظاهر کمتر رسمی‌ای خواهند داشت.

اگر هنوز شجاعت پوشیدن این شلوار‌ها را پیدا نکرده اید، می‌توانید دامن شلواری را امتحان کنید که ظاهری شبیه به دامن دارد. این شلوار‌ها به همراه پیراهن و کفش رسمی زنانه، ترکیب شیکی می‌سازند و می‌توانند برای محل کار هم پوشش مناسبی باشند.

سلبریتی‌ها دو هفته پیش از مراسم‌های مهم مو‌های خود را به دست آرایشگر می‌سپارند

ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

استایلیست‌هایی که با ستاره‌های هالیوود کار می‌کنند، ۲ هفته قبل از مراسم‌های مهم، به مو‌های مشتریان خود سر و سامان می‌دهند. علاوه بر این، به آن‌ها توصیه می‌کنند یک روز پیش از مراسم هم از یک ماسک مغذی مو استفاده کنند. این کار به زیبا دیده شدن مو‌های آن‌ها کمک می‌کند.

ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

 لباس‌های مینیمال پنه لوپه کروز

سلبریتی‌ها با انتخاب لباس‌های مینیمال نشان می‌دهند که با لباس ساده هم می‌توانند زیبا به نظر برسند. این رویکرد مینیمالیستی این روز‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است، چون قانون اصلی آن انتخاب اجزای هماهنگ برای پوشش خود. 

ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

کفش های کیت میدلتون 

کییت میدلتون ترسی از پوشیدن لباس‌های تکراری در ملأعام ندارد. او بسیاری از اوقات کفش‌های رسمی زنانه‌ی کلاسیک به پا می‌کند و تاکنون بیشتر از ۲۰۰ بار از کفش‌های پاشنه بلند بژش استفاده کرده است.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان