700 نفر قربانی شرکت هرمی شدند + دستگیری سرگروه‌های شرکت هرمی در رشت

خط سلامت: یک شرکت هرمی مشهور در رشت منهدم شد و عامل اصلی آن دستگیر گردید.

700 نفر قربانی شرکت هرمی شدند + دستگیری سرگروه‌های شرکت هرمی در رشت

عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری سرشبکه‌های شرکت هرمی خبر داد. وی اعلام کرد پس از اطلاع پلیس از فعالیت گسترده این شرکت و کلاهبرداری وسیع از شهروندان در سراسر کشور، تحقیقات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خط سلامت روشن‌قلب توضیح داد مأموران کلانتری ۱۳ و پلیس اطلاعات رشت پس از تحقیقات نامحسوس و بهره‌گیری از روش‌های فنی و پلیسی، موفق به شناسایی محل‌های فعالیت اعضا و سرگروه اصلی شرکت شدند. با جمع‌آوری مدارک کافی، سرشبکه این شرکت هرمی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی رشت افزود تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از مالباختگان که توسط این شرکت کلاهبرداری شده بودند، به پلیس مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد که متهم ۴۷ ساله این پرونده برای طی مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تمامی اموال او نیز با حکم قضایی توقیف شده است.

روشن‌قلب همچنین تأکید کرد سرشبکه‌های شرکت‌های هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنان، از این افراد سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. وی با اشاره به تأثیرات منفی این فعالیت‌ها بر اقتصاد جامعه، از ضرورت افزایش هوشیاری مردم برای جلوگیری از فریب در چنین طرح‌هایی سخن گفت.

به گفته وی، با وجود هشدارهای مکرر پلیس در این زمینه، هنوز برخی جوانان تحت تأثیر این شرکت‌ها قرار می‌گیرند و دارایی‌های خود را از دست می‌دهند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان