7 چیز شگفت‌ انگیز که می‌توانید با ماشین لباسشویی تمیز کنید!

خط سلامت: شاید تصور کنید ماشین لباسشویی تنها برای شستن لباس‌ها طراحی شده است، اما این وسیله خانگی همه کاره کاربردهای بسیار بیشتری دارد.

7 چیز شگفت‌ انگیز که می‌توانید با ماشین لباسشویی تمیز کنید!

با کمی خلاقیت می‌توانید از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن طیف وسیعی از وسایل استفاده کنید و عمر مفید آن‌ها را افزایش دهید. از اسباب‌بازی‌های نرم گرفته تا فرش‌های کوچک و حتی برخی از کفش‌ها، همه و همه می‌توانند مهمان ماشین لباسشویی شوند.

به گزارش خط سلامت در ادامه به معرفی 7 چیز شگفت‌انگیز می‌پردازیم که می‌توانید با ماشین لباسشویی تمیز کنید و به شما خواهیم گفت که چگونه باید این کار را انجام دهید.

7 وسیله باورنکردنی که می‌توانید با ماشین لباسشویی بشویید

اسباب‌بازی‌های نرم

اسباب‌بازی‌های نرم بچه‌ها، محل تجمع باکتری‌ها و گرد و غبار هستند. با شستن آن‌ها در ماشین لباسشویی، می‌توانید از شر آلودگی‌ها خلاص شوید و به سلامتی فرزندتان کمک کنید.

فرش‌های کوچک

برخی از فرش‌های کوچک و قابل شستشو را می‌توان در ماشین لباسشویی انداخت. البته قبل از شستن، حتماً برچسب مراقبت از فرش را مطالعه کنید.

کوسن‌ها

کوسن‌های رومبلی را هم می‌توانید با ماشین لباسشویی تمیز کنید. برای این کار، روکش کوسن را جدا کرده و در ماشین لباسشویی بیندازید.

پرده‌های حمام

پرده‌های حمام پلاستیکی یا پارچه‌ای را می‌توان در ماشین لباسشویی شست. البته بهتر است قبل از شستن، دستورالعمل‌های مراقبت از پرده را بخوانید.

کلاه و دستکش

بسیاری از کلاه‌ها و دستکش‌ها را می‌توان در ماشین لباسشویی شست. البته بهتر است از یک کیسه مخصوص شستشو استفاده کنید تا از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری شود.

کفش‌های ورزشی

برخی از کفش‌های ورزشی را می‌توان با ماشین لباسشویی شست. اما حتماً قبل از شستن، بند کفش‌ها را باز کرده و کفی‌های قابل جدا شدن را بیرون بیاورید.

کفش‌های بچه‌گانه

کفش‌های بچه‌گانه نیز قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند. البته بهتر است از یک کیسه مخصوص شستشو استفاده کنید.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان