درمان طبیعی و خانگی برای افتادگی پلک رنج

خط سلامت: افتادگی پلک به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. در این مطلب راهی ساده برای کاهش افتادگی پلک را معرفی می کنیم.

درمان طبیعی و خانگی برای افتادگی پلک رنج

افتادگی پلک باعث می شود صورت شما خسته به نظر برسد. علاوه بر این، مشخص شده است افتادگی پلک، در پاره ای از موارد باعث اختلال در بینایی نیز می شود.

به گزارش خط سلامت در این مطلب راهی ساده برای کاهش افتادگی پلک را معرفی می کنیم.

چرا افتادگی پلک اتفاق می افتد؟

افراد اغلب به دلیل کهولت سن دچار افتادگی پلک می شوند؛ زیرا با افزایش سن پوست شروع به ضعیف شدن می کند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

همچنین افتادگی پلک می تواند به دلیل تجمع رطوبت، اختلالات عضلانی یا حتی استفاده طولانی مدت از لنزهای تماسی نیز ایجاد شود. در این مطلب یک راه ساده و طبیعی برای کاهش افتادگی پلک را به شما معرفی می کنیم.

ماسک تخم مرغ

این ماسک طبیعی پلک های شما را بدون هیچ جراحی لیفت می کند.

اول از همه، ابتدا با تمیز کردن کامل صورت خود شروع کنید. مطمئن شوید که تمام آرایش پاک شده است. سپس صورت خود را با یک حوله تمیز به خوبی خشک کنید. یک تخم مرغ را از یخچال بردارید و زرده آن را از سفیده جدا کنید. برای تهیه این ماسک فقط به سفیده تخم مرغ نیاز دارید.

از یک سواب پنبه ای برای قرار دادن سفیده تخم مرغ روی پلک های خود استفاده کنید. دراز بکشید و چشمان تان را ببندید تا سفیده تخم مرغ خشک شود. سپس پلک های خود را به خوبی بشویید تا سفیده تخم مرغ پاک شود. این کار را هر روز تکرار کنید تا در عرض چند روز تغییرات محسوسی را مشاهده کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان