3 میوه تابستانی برای درخشندگی پوست صورت

خط سلامت: میوه های تابستانی انواع مختلفی دارند. گنجاندن برخی از این میوه ها به رژیم غذایی به درخشندگی و روشنی پوست کمک می کند.

3 میوه تابستانی برای درخشندگی پوست صورت

میوه های تابستانی علاوه بر خوشمزگی به آبرسانی بدن نیز کمک می کنند. مشخص شده است خوردن برخی از میوه های تابستانی به افزایش درخشندگی پوست کمک می کند.

به گزارش خط سلامت گرمای تابستان پوست را کدر و بی روح جلوه می دهد. پیروی از یک  پوستی مناسب و خوردن برخی از میوه های تابستانی به درخشندگی پوست، در فصل گرم سال کمک می کند.

میوه های تابستانی برای درخشندگی پوست

در اینجا 3 نوع از میوه های تابستانی که به داشتن پوستی درخشان کمک می کند را معرفی می کنیم:

توت

انواع مختلف توت سرشار از ویتامین C، A،‌ ‌B، E، K، B1، B2، B12 و اسیدهای چرب امگا هستند. این میوه سطح کلاژن پوست تقویت کرده و رنگ پوست را روشن و یکدست می کند.

انبه

انبه حاوی ویتامین های A، C، E، K،‌ فلاونوئیدها و بتاکاروتن است. انبه که با فیبر و خواص ضد التهابی غنی شده است، به محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب ‌زننده کمک می کند.

هندوانه

هندوانه حاوی بیش از 90 درصد آب است که به دفع سموم از پوست کمک می کند. این صیفی سرشار از ویتامین های B1، C، B6 و ‌A، است که بطور موثری به رفع تشنگی، از بین بردن رادیکال های آزاد و محافظت از پوست کمک می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان