ترکیب جادویی که نمی گذارد میوه های پوست شده قهوه ای شود

خط سلامت: میوه‌هایی را در خانه برش می دهید تا در سفر با خود ببرید، متوجه می‌شوید قهوه‌ای شده است؟ هنوز هم قابل خوردن است، اما خیلی اشتها آور به نظر نمی رسد.

ترکیب جادویی که نمی گذارد میوه های پوست شده قهوه ای شود

چگونه به راحتی از قهوه ای شدن میوه ها جلوگیری کنیم؟

به گزارش خط سلامت مهم نیست چقدر میان وعده از قبل برش خورده خود را بسته بندی کرده اید در یک تایم کوچک قهوه ای می شود. 

آب لیمو

شاید قبلاً این نکته را شنیده باشید: مقداری آب لیمو روی سیب بمالید تا از قهوه ای شدن آن جلوگیری کنید. این کاملا درست است، اما تنها با افزودن یک ماده دیگر، مخلوطی عالی برای جلوگیری از قهوه ای شدن میوه ها خواهید داشت. این برای سیب و همچنین سایر میوه هایی که برش می دهید و با خود می برید کار می کند.

اگر دوست دارید یک سالاد میوه مخلوط را برای سفر یا شاید برای مهمانی درست کنید، این مخلوط را روی آن بپاشید تا اشتها آور به نظر برسد.

مخلوط جادویی

به غیر از آب لیمو چه چیزهایی نیاز دارید؟ عسل! به سادگی یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری آب و چند قطره آب لیمو مخلوط کنید. این مخلوط را روی میوه خود بریزید و خواهید دید که دیگر قهوه ای نمی شود. طعم کمی به میوه شما می‌افزاید، اما شیرینی عسل به همراه لطافت آب لیمو، افزودنی عالی به میوه شماست.

چگونه کار می کند؟

این مخلوط به دلیل اسیدیته و ویتامین C موجود در آب لیمو است که با آمینو اسیدهای عسل کار می کند. این ترکیب فرآیند قهوه ای شدن را کند می کند و از قهوه ای شدن کامل میوه جلوگیری می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان