فواید بی نظیر شستن موها با کوکاکولا

خط سلامت: آیا رویای داشتن موهایی پر از موهای زیبا را دارید اما آیا واقعیت کمی تلخ است؟ اگر موهای ضعیف و کدر دارید، ممکن است بخواهید به خواندن این ترفند مربوط به کولا ادامه دهید.

فواید بی نظیر شستن موها با کوکاکولا

اگر به این فکر کنید که ما در مجموع چه کارهایی با موهای خود انجام می دهیم، چندان عجیب نیست: شستن، رنگ کردن، صاف کردن و فر کردن مکرر ما هیچ لطفی به موهای ما نمی کند.

به گزارش خط سلامت خوشبختانه، یک محصول ساده وجود دارد که ممکن است درخشندگی و پر پشتی و حجم دهی به موها را ایجاد کند و احتمالاً یک بطری از آن را در یخچال خود دارید.

شستن موها با کولا 

آیا می دانستید کولا در واقع برای بسیاری از چیزهای مختلف مفید است؟ می توانید از آن برای رسوب زدایی کتری چای یا تمیز کردن توالت استفاده کنید. ظاهراً نوشیدنی محبوب آنقدر شیمیایی است که می تواند اشیا را تمیز کند. 

همچنین می توانید از آن برای پاک کردن آدامس از موهای خود (یا فرزندانتان) استفاده کنید. یک کاسه را با کوکا پر کنید و تکه مو را با آدامس در آن قرار دهید. بگذارید مدتی بماند و خواهید دید که برداشتن آدامس چقدر آسان است.

موهای خود را بشویید

اگر می‌خواهید موهای حجیم‌تری داشته باشید، این ترفند قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. گفته می‌شود کولا باعث می‌شود موهای شما کمتر شل شده و ساختاری نامرتب ایجاد کند اما به روشی خوب. سطح اسیدی بالای کولا باعث بسته شدن و انقباض پوسته های مو می شود. این باعث درخشندگی موهای شما می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان