رویکردی مدرن برای صرفه جویی در فضا در 6 متر

خط سلامت: خانه ای 6 متری سوژه فضای مجازی و رسانه ها شده است که به صورت سیار و تریلر توسط یک زوج سفارش داده شده و طراحی شده است.

رویکردی مدرن برای صرفه جویی در فضا در 6 متر

این خانه مبتنی بر یک تریلر دو محوره است و طول آن 6 متر (20 فوت) است که در فرانسه معمول است .

به گزارش خط سلامت کوچک و بزرگ بودن خانه برای اغلب افراد یک دغدغه است اما در این خانه نکات خوبی به لحاظ ایجاد فضای مناسب برای زندگی در نظر گرفته شده که می بینید.

خانه کوچک 1

فضای داخلی این خانه کوچک با لعاب و سقف بلند خودنمایی می کند . ورودی به اتاق نشیمن باز می شود که شامل یک مبل است که به یک تخت برای مهمانان تبدیل می شود، به علاوه فضایی در نزدیکی آن وجود دارد.

آشپزخانه مجاور آن است و  بسیار ابتدایی و شامل یک اجاق گاز دو شعله، یک سینک، به علاوه یک یخچال کوچک است . در همان نزدیکی یک میز ناهار خوری قرار دارد که در صورت عدم استفاده روی دیوار جمع می شود، با صندلی برای دو نفر.

اتاق نشیمن پر نور به نظر می رسد. در طرف مقابل خانه حمام قرار دارد که نسبتاً جادار به نظر می‌رسد، اما فقط دوش دارد بدیهی است که صاحبان باید دست‌های خود را در سینک آشپزخانه بشویند، که هرگز ایده‌آل نیست.

خانه کوچک 3

فقط یک اتاق خواب وجود دارد که با یک راه پله انباری که هم فضای کمد لباس دارد و هم انباری زیر پله به آن می رسد. اتاق خواب خود یک اتاق خواب معمولی با سقف کوتاه است که دارای یک تخت دونفره و یک انباری کوچک می باشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان