9 کار که با آن در هر سنی باشید یک مرد جذاب و کاریزماتیک می شوید

خط سلامت: با افزایش سن اغلب مردان فکر می کنند که دیگر آن کاریزما و جذابیت قبل را ندارنددر اینجا فوت و فن های جذاب ماندن را آموزش می دهیم.

9 کار که با آن در هر سنی باشید یک مرد جذاب و کاریزماتیک می شوید

بسیاری از مردان با افزایش سن تصور می کنند جذابیت جوانی شان را از دست می دهند. اما با انجام چند راهکار ساده می توانید مثل همیشه جذاب به نظر بیاید.

به گزارش خط سلامت اینجا با  9 راهکار برای اینکه در سن و سال بالا هم عالی به نظر بیاید آشنا می شوید.  

از موهای خود مراقبت کنید

استایل موهای  خود را مرتب نگه دارید. اگر کچل می شوید، گزینه هایی دارید. می توانید پول نقد را به امید ترمیم موهای خود خرج کنید، آنها را بسیار کوتاه کوتاه کنید یا سر خود را تمیز بتراشید. دم اسبی، به خصوص اگر کچل شده اید، شما را مسن تر نشان می دهد. اگر می خواهید بخش خاکستری موهای خود را بپوشانید، رنگی نزدیک به رنگ طبیعی خود انتخاب کنید.

موهای زائد صورت را اصلاح کنید

هیچ چیز مانند ابروهای نامرتب، موهای گوش، و پرپشت نمی تواند سن و سال شما را با زیاد نشان بدهد. از آرایشگر خود بخواهید موهای ابرو، گوش و بینی شما را کاهش دهد. یا می توانید خودتان این کار را با دستگاه های موبر خانگی انجام دهید. با تراشیدن، اپیلاسیون، استفاده از اپیلاتور (کرمی که موهای زائد را از بین می‌برد) یا از طریق لیزر، از بیرون آمدن پوست پشت و سینه‌تان از بالای پیراهن جلوگیری کنید.

ریش خود را مرتب کنید​

اغلب اوقات،  صورت مردی که ریش خود را می تراشد، جوانتر از مردی  که ریش و سبیل دارد به نظر می رسد. گفته می شود، هیچ قانونی وجود ندارد، فقط آن را به خوبی مرتب کنید. اگر تصمیم گرفتید  زمان پوشاندن موهای خاکستری خود فرا رسیده ، از رنگ مخصوص موهای صورت مردان استفاده کنید.

از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید

برای اینکه پوست تان بعد از سال ها به سن شما اضافه نکند، روزانه از کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده و بالم لب استفاده کنید. رتینوئیدها می توانند به شما کمک کنند که سلول های قدیمی پوست را از بین ببرید.

می‌توانید آن‌ها را در بسیاری از محصولات بدون نسخه پیدا کنید یا نسخه قوی‌تر را با نسخه پزشک متخصص پوست دریافت کنید. آنها می توانند از کشش پوست شما جلوگیری می کند. این به شما ظاهری شاداب تر و جوان تر می دهد.

چین و چروک را برطرف کنید

زمان آن رسیده است که از شر چین و چروک ها خلاص شوید. پزشک می تواند چیزی به نام فیلر را درست زیر سطح پوست شما تزریق کند تا آن را حجیم کند. یا می توانید تزریق بوتاکس را امتحان کنید. لایه برداری پوست با لیزر می تواند چین و چروک های کم عمق تا متوسط ​​را از بین ببرد.

عادات سالم را رعایت کنید

اگر می خواهید خوب به نظر برسید، باید از درون مراقبت کنید. شما نمی توانید مانند 20 سالگی خود رفتار کنید. قوانین را می دانید: زیاد استراحت کنید، درست غذا بخورید، آب بنوشید، سیگار نکشید، مشروبات الکلی مصرف نکنید و سعی کنید بیشتر روزها کمی ورزش کنید.

مراقب سلامت دندانها باشید

یک لبخند روشن می تواند یک میلیون دلار برای شما ارزش داشته باشد مردانی که به طور مرتب مسواک می زنند و نخ دندان می کشند، می توانند با خمیر دندان سفید کننده قدرت خود را افزایش دهند. اگر دندان شکسته یا پوسیده دارید برای درمان آن بی اهمیت نباشید .

لباس با کیفیت بپوشید​

کمد خود را با چند پوشاک  باکیفیت مانند یک کت و شلوار خوب، یک ژاکت چرمی و شلوار جین کلاسیک تیره بپوشانید.  در هر فصل چند پوشاک مد روز اضافه کنید. لباس های خود را برای تناسب کامل بچینید.

فریم متناسب با صورت خودتان انتخاب کنید

فریم های پلاستیکی قالب گیری شده عینک در حال حاضر داغ هستند و به پنهان کردن برخی از خطوط اطراف چشم شما کمک می کنند.

فریمی که در شقیقه‌ها به سمت بالا حرکت می‌کند، به شما کمک می‌کند تا چهره شما را بصری بالا ببرد. از سبک هایی با بخش های پایینی سنگین یا منحنی رو به پایین (مانند هوانوردها) دوری کنید. آنها می توانند ظاهری سنگین یا افتاده به شما بدهند.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان