فوت و فن آرایش ابروها تا چهره ای زیبا داشته باشید

خط سلامت: زیبا ساختن ابروها می تواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر ایجاد کند . منظور فقط تغییر سبک ظاهر نیست ، بلکه حالت چهره است .

فوت و فن آرایش ابروها تا چهره ای زیبا داشته باشید

 ابروهایی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان هستند درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا می تواند باشد . اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد .

گزارش خط سلامت طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک به روی صورت است اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت به هم خورده و شکل آن را تغییر می دهند .

شکل و فرم مورد دل خواه همه اصولا شکل بیضی است که بیشترین در صد افراد سعی بر این دارند که فرم صورت خود را به این فرم در آورند که این نکته در آرایش تکمیلی و ترمیمی اجرا می شود که اکثر زنان این نکته را نادیده می گیرند و می توانید برای کم کردن درد روی ابرو کمپرس یخ بگذاریم .

ابروها از کجا باید آغاز شوند ؟

مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه می داریم نقطه طلاقی مداد با ابرو ، همان محل شروع ابرو شماست .

بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد ؟

مدادی را در کنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم ) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو ، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشخص می کند .

شکل درست ابرو را پیدا کنید ؟

وقتی به ابروی خودتان نگاه می کنید ، باید دو خط مریی وجود داشته باشد . یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو . این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود .

نکته :

اگر تاکنون ابروی تان را برنداشته اید ، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد و همچنین این را به یاد داشته باشید همیشه در جهت رشد مو ابروان تان را بر دارید . این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم می کند .​

 

به یاد داشته باشید طبیعی بودن همیشه بهتر است . هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید . وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید، نگه داشتن این شکل آسان است .

ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد . کمان ابروی تان نیز باید با خط بالای چشم تان هماهنگ باشد .

درست کردن ابروی نازک و پراکنده :

قسمت ابتدای ابرو ، دقیقا بالای گوشه داخلی چشم ، باید پر باشد . اگر ابروهای تان شما نازک و یا کم پشت است ، آن قسمت را با مداد ابرو با خطوط نازک مو مانند پر کنید .

سپس ، با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فرو کرده اید کارتان را ادامه دهید . به این ترتیب رنگ مداد ابروی تان بیشتر می شود . هر قدر به کمان ابروی تان نزدیک تر می شوید خطوط را نازکتر کنید .

چگونه بهترین کمان ابرو را ایجاد کنیم :

ترجیحا ، کمان ابرو  باید از ابتدای شروع  کره چشم آغاز شود . برای مشخص کردن آن از یک گوش پاک کن استفاده کنید ، آن را در کنار بینی خود قرار دهید و  روی پلک بالایی چشم خم کنید . محل تلاقی گوش پاک کن و ابرو بالاترین نقطه کمان ابرو را مشخص می کند . اصولا ابرو باید یک سوم اینچ بعد از گوشه خارجی چشم به صورت کمی سر بالا به پایان برسد .

چگونه کمان ابرو بالاتر ببریم ؟

برای این کار بهتر است که زیر بالاترین قسمت کمان ابرو را نازک تر کنید تا کمان ابرو بالاتر برود . به این ترتیب چشم تان نیز بازتر می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان