کشف مکملی که لاغرتان می کند / متخصصان انگلیسی اعلام کردند

خط سلامت: یک مکمل غذایی که در جلوگیری از افزایش وزن و کاهش چربی های دور کمر نقش مؤثری دارد، کشف شد.

کشف مکملی که لاغرتان می کند / متخصصان انگلیسی اعلام کردند

محققان موفق به کشــف یک مکمل غذایی شــده اند که در جلوگیری از افزایش وزن و کاهش چربی دور کمر نقش مؤثری دارد. دانشمندان انگلستان در مطالعات صورت گرفته روی این مکمل غذایی به این نتیجه رسیدند مصرف این ماده غذایی باعث کاهش وزن می شود.

به گزارش خط سلامت آنان معتقد هستند این ماده غذایی شامل پروپیونات که یک اسید چرب است بوده و موجب می شود تا گلولز ذخیره شده در کبد به انرژی تبدیل شــود. مصرف مــواد غذایی حاوی پروپیونات با ارسال سیگنال هایی به مغز، موجب سرکوب شدن اشــتها می شــود. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف فیبر موجب کاهش اشتها می شود

دکتر راب نایت، استاد شیمی و بیوشیمی در دانشگاه کلرادو در مورد این مکمل می گوید: مطالعات نشان می دهد پروپیونات روی گروهی از افراد تأثیر دارد و باعث می شود تا باکتری های روده کارآمدتر عمل کنند و همین مسأله است که منجر به کاهش بیشتر وزن در آنان می شود

دکتر هری فلینت از دانشگاه آبردین اسکاتلند نیز در مورد این مکمل می گوید: این مکمل به نوعی سحر و جادو می کند و از مرگ هایــی که افراد را به خاطر چاقی های شــکمی تهدید می کند، در امان نگه می دارد.

 آمار نشــان می دهد 300 هزار نفر در امریکا بر اثر مرگ و میر ناشی از سکته قلبی جان خود را از دست می دهند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان