طرز تهیه شامپو خانگی نارگیلی برای داشتن خرمن مو

خط سلامت: شامپوها برای شستشوی مو و تقویت مو استفاده می شوند اما به دلیل داشتن مواد شیمیایی می توانند بر سلامت مو تاثیر منفی بگذارند.

طرز تهیه شامپو خانگی نارگیلی برای داشتن خرمن مو

شامپو های طبیعی که از عصاره گیاهان و سبزیجات مختلف تهیه می شوند گزینه های مناسبی برای حالت دهندگی و رشد مو هستند که می توانند به خوبی جایگزین شامپوهای بازاری شوند.

به گزارش خط سلامت به راحتی می توانید در خانه شامپوی پرپشت کننده مو بسازید. 

شامپو شیر نارگیل

 شامپو شیر نارگیل سبب تقویت موها و جلوگیری از ریزش موها می‌شود. شامپوی گیاهی زیر را تهیه کنید و به طور منظم از آن استفاده نمایید. پس از مدتی استفاده خواهید دید که موهای شما سالم ، پرپشت و درخشان خواهد شد. لازم است در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید.

مواد لازم 

صابون کاستیا :دو سوم فنجان

روغن زیتون یا روغن بادام: ۲قاشق چای خوری

برخی روغن‌های لازم : ۱۰ تا ۱۵ قطره

شیر نارگیل:  نصف فنجان

طرز تهیه

ابتدا درون ظرفی دو سوم فنجان صابون کاستیا را می‌ریزیم. سپس به آن روغن بادام و یا زیتون و دیگر روغن‌ها را می‌افزاییم. در انتها به این ترکیب شیر نارگیل را اضافه می‌کنیم و با یکدیگر ترکیب می‌نماییم. این ترکیب را در یک بطری یا جای خالی شامپوهای قبلی می‌ریزیم. برای هر بار استفاده بطری را تکان می‌دهیم.

طریقه استفاده: این شامپو را به طور منظم استفاده کنید و در این مدت به هیچ وجه از شامپوهای دیگر استفاده نکنید.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان