4 تاثیر شگفت انگیز ادویه کاری روی موها

خط سلامت: ادویه کاری در صنعت غذایی کاربرد فراوانی دارد. ادویه کاری در آشپزی بیشتر برای مرینیت مرغ استفاده می شود اما در زیبایی هم می توان از آن استفاده کرد.

 4 تاثیر شگفت انگیز ادویه کاری روی موها

ادویه کاری را می توان یک ادویه همه کاره دانست زیرا کاربردهای متعددی دارد در طب سنتی نیز از ادویه کاری استفاده می شود. روغن کاری یک روغن طبیعی برای مراقبت از موها است. 

به گزارش خط سلامت استفاده از دم کرده برگ کاری برای مراقبت از موها در طب سنتی توصیه می شود. 

ادویه کاری بر مو چه تاثیری دارد؟

ادویه کاری در مراقبت های زیبایی کاربرد دارد. روغن برگ کاری برای موهایی سالم، قوی و درخشان لازم است. روغن کاری مزایای زیر را برای رشد مو به همراه دارد:

کاهش ریزش مو: روغن کاری فولیکول های مو را تقویت می کنند که به کاهش ریزش مو کمک می کند. استفاده منظم از این روغن ریزش مو را کاهش می دهد و باعث ضخیم شدن موهای زائد می شود.

تقویت رشد مو: این روغن ها فولیکول های مو را افزایش می دهند که باعث افزایش رشد مو می شود.

جلوگیری از سفید شدن زودرس موها: روغن های برگ کاری رنگدانه های مو را تغذیه کرده و از سفید شدن زودرس تارهای مو جلوگیری می کند.

کنترل شوره سر: خواص ضد میکروبی و ضد التهابی کاری به کاهش شوره سر، پوسته پوسته شدن و ایجاد محیط سالم تر پوست سر کمک می کند.

روغن کاری برای تقویت مو

پنج قطره روغن برگ کاری را به 2.5 میلی لیتر روغن نارگیل اضافه کنید و با نوک انگشتان خود به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید. روغن را برای 1 ساعت روی موها گذاشته و سپس آن را بشویید.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان