7 فایده ادویه کاری برای موها

خط سلامت: ادویه کاری یک گیاه جادویی می باشد. از ادویه کاری در تهیه انواع غذاها استفاده می شود. جدا از طعم دادن به غذا، برگ کاری فواید باورنکردنی برای موها نیز دارد.

 7 فایده ادویه کاری برای موها

ادویه کاری یک درمان خانگی آزمایش شده برای رشد مو است. برگ های کاری یا murraya koenigii نیروگاهی با خواص ضد باکتری و دارویی برای تحریک رشد مو، جلوگیری از سفید شدن زودرس موها و از بین بردن شوره موها هستند.

به گزارش خط سلامت استفاده منظم از روغن دم کرده برگ کاری از خشکی، پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کند و پوست سر را تغذیه می کند.

ادویه کاری و تقویت مو

ادویه کاری یکی از محصولات طبیعی به عنوان تقویت کننده مو است. روغن برگ کاری به افراد کمک می کند موهایی سالم، قوی و درخشان داشته باشند. روغن کاری مزایای زیر را برای رشد مو به همراه دارد:

موها را تقویت و تغذیه می کند : روغن های برگ کاری سرشار از پروتئین، بتاکاروتن و آنتی اکسیدان هستند. این خواص به تقویت استحکام مو کمک می کند و شکستگی مو را کاهش می دهد.

کاهش ریزش مو: روغن کاری فولیکول های مو را تقویت می کنند که به کاهش ریزش مو کمک می کند. استفاده منظم از این روغن ریزش مو را کاهش می دهد و باعث ضخیم شدن موهای زائد می شود.

تقویت رشد مو: این روغن ها فولیکول های مو را افزایش می دهند که باعث افزایش رشد مو می شود.

جلوگیری از سفید شدن زودرس موها: روغن های برگ کاری رنگدانه های مو را تغذیه کرده و از سفید شدن زودرس تارهای مو جلوگیری می کند.

کنترل شوره سر: خواص ضد میکروبی و ضد التهابی کاری به کاهش شوره سر، پوسته پوسته شدن و ایجاد محیط سالم تر پوست سر کمک می کند.

بهبود بافت مو: روغن برگ کاری سرشار از آهن، فسفر و کلسیم است که به بهبود بافت مو کمک می کند. این روغن درخشندگی طبیعی مو را افزایش می دهد. علاوه بر این، از دو شاخه شدن انتهای مو جلوگیری می کند و به سلامت کلی مو کمک می کند.

روش مصرف روغن کاری برای تقویت مو

پنج قطره روغن برگ کاری را به 2.5 میلی لیتر روغن نارگیل اضافه کنید و با نوک انگشتان خود به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید. روغن را برای 1 ساعت روی موها گذاشته و سپس آن را بشویید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان