فیلم/ تا حالا لامپ های سفید و زرد را اشتباه استفاده کرده اید + پس از دیدن ویدئو هوشمندانه انتخاب کنید

خط سلامت:دلیل وجود نور با رنگ های مختلف این است که هر لامپ با توجه به ساختارش، میزان مشخصی از دما را پوشش می‌ دهد. همه لامپ ها پس‌ زمینه مشابه دارند اما نورهای متفاوتی عرضه می کنند.

فیلم/ تا حالا لامپ های سفید و زرد را اشتباه استفاده کرده اید + پس از دیدن ویدئو هوشمندانه انتخاب کنید

انتخاب بین نور سفید و نور زرد ، وابسته به هدف، مکان قرارگیری، سبک و ترجیحات شخصی فرد است.چراغ ها در طیف وسیعی از حرارت های رنگی قرار دارند که هرکدام، بر ظاهر و احساس کلی فضا تاثیر چشمگیری می گذارند.

به گزارش خط سلامت لامپ‌های سفید معمولاً برای محیط‌هایی که نیاز به نور روشن و روشنایی بالا دارند، مانند دفاتر کار، سالن های مطالعه، مراکز آموزشی و آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند. ولی لامپ‌های زرد مناسب مکان هایی هستند که به نور گرم نیاز دارند. مانند اتاق خواب و اتاق نشیمن. لامپ زرد در مقایسه با لامپ سفید آرامش بیشتری را در فضا ایجاد می کند. به همین دلیل در اتاق بیماران، بیشتر از رنگ گرم یا همان لامپ آفتابی و زرد استفاده می شود.

نور سفید باعث افزایش انرژی و تمرکز می‌شود و می‌تواند در بهبود کارایی و فعالیت‌های روزانه شما کمک کند و همچنین از آنجایی که ویژگی های نور سفید نزدیک به نور طبیعی است، برای چشم مناسب تر است.اما نور زرد با خستگی چشم همراه است و به مرور زمان باعث کسلی می شود. از این نور بیشتر برای اتاق خواب استفاده میشود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان