با سه حرکت کمر درد را به فراموشی بسپارید/ متخصصان نیویورک اعلام کردند

خط سلامت: کمردرد یکی از مشکلاتی است که با توجه به زندگی مدرن امروزه افراد بسیاری را درگیر خود کرده است، خواه به خاطر نشستن پشت میز در طول روز، بلند کردن وسایل سنگین یا انجام یک حرکت نادرست باشد.

با سه حرکت کمر درد را به فراموشی بسپارید/ متخصصان نیویورک اعلام کردند

کمر درد از مشکلاتی است که می توان با انجام تمرینات فیزیوتراپی و ورزشی به تسکین آن کمک کرد.

به گزارش خط سلامت دکتر دن گینادر- Dan Ginader متخصص فیزیوتراپی مستقر در نیویورک یک نقشه راه از تمرین‌ها را به اشتراک گذاشت.

کمر  درد

تمرینات کمر درد

به پشت دراز بکشید

 کمر درد را فورا تسکین دهید . در  کمر درد یکی از اولین کارهایی که می توانید «فوراً» انجام دهید این است که یک مکان راحت برای دراز کشیدن پیدا کنید، سپس به پشت دراز بکشید. 

چرخش یکپارچه

این تمرین شامل ادغام چرخش با دراز کشیدن به پشت، خم کردن زانوها و انداختن آنها به یک طرف تا زمانی که کمی کشش را احساس کنید. حدود یک ثانیه به همین حالت ادامه دهید و همین حرکت را در سمت دیگر نیز تکرار کنید. این مرحله را 10 یا 20 بار تکرار کنید.

تمرین عصب سیاتیک

کمر درد

پای خود را بالا بیاورید و با هر دو دست پشت آن نگه دارید در حالی که انگشت پا را به سمت صورت خود قرار دهید. پای خود را دراز کنید تا زمانی که کشش ملایمی احساس کنید، نیم ثانیه نگه دارید و تکرار کنید. حرکت خم و کششی را ملایم نگه دارید و این حرکت را حدود 15 بار روی هر پا انجام دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان