تفاوت روانی زنان و مردان به رابطه جنسی

خط سلامت: زنان و مردان به دلیل تفاوت های روانی دیدگاه متفاوتی به رابطه جنسی و مسائل زناشوئی دارند.

تفاوت روانی زنان و مردان به رابطه جنسی

دیدگاه زنان و مردان به رابطه جنسی

به گزارش خط سلامت دیدگاه زنان و مردان در رابطه جنسی تفاوت قابل ملاحظه ای دارد. هر چه زنان و مردان از این دیدگاه های متفاوت آگاه باشند، به پایداری بیشتری در روابط خود خواهند رسید.

تفاوت های زنان و مردان در رابطه جنسی

زنان در رابطه جنسی به دنبال عواطف مثبت و احساسات هستند ولی مردان بر جنبه های فیزیولوژیکی بیشتر توجه دارند. به همین علت است که اگر احساسات زنان در رابطه مورد توجه قرار نگیرد سرد و دلخور خواهند شد.

زنان در رابطه جنسی به ابراز احساسات مردان علاقه مند هستند ولی مردان بر این موضوع پافشاری خاصی ندارند.

استقلال

اگر مردان در زندگی با دخالت های زیاد همسر خود در محور های مالی و کاری و معاملات رو به رو شوند همسر خود را مانعی بر سر راه زندگی زناشوئی قلمداد خواهند کرد و در نتیجه در رابطه جنسی سرد و بی انگیزه خواهند شد.

از شهود تا هدف گرایی

یکی دیگر از محور هایی که تفاوت های روانی زنان و مردان را رقم می زند این است که زنان اهل بینش و شهود ولی مردان اهل عمل و هدف هستند.

شناختن این تفاوت ها باعث می شود تا زنان و مردان بتوانند در زمان هایی که با هم اختلاف نظر دارند، به جای لجبازی و آزار دادن یکدیگر یا تفسیرهایی که آنان را از هم دور می کند به حل مسایل بپردازند و با سعه صدر و تقویت عواطف از پس مشکلات برآیند و خیانت را راه حل اصلی و نهایی ندانسته و زخم های عمیق در رابطه جنسی و عاطفی هم ایجاد نکنند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان