فیلم/یادگیری بصورت آنلاین چه تاثیراتی بر شما دارد؟

خط سلامت: یادگیری آنلاین یکی از انواع یادگیری از راه دور است و روشی از آموزش است که از طریق اینترنت و در یک محیط کاملا مجازی و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

فیلم/یادگیری بصورت آنلاین چه تاثیراتی بر شما دارد؟

یادگیری آنلاین رایج ترین و برترین نوع آموزشی است که استفاده گسترده در سراسر جهان دارد. در این روش شرکت کننده‌ها به جای حضور فیزیکی در کلاس درس، از راه دور و فقط با داشتن یک کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت و اتصال به اینترنت، در یک زمان مشخص و در یک محیط مجازی وارد کلاس می‌شوند و علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی آنلاین، امکان برقراری ارتباط با دیگر فراگیران و داشتن تعامل با آنهاو مشاهده یا شرکت در مباحث، سخنرانی‌ها و ارائه‌ها نیز وجود دارد.

به گزارش خط سلامت این روش نوین آموزشی علاوه بر مزایای فراوان مانند ایجاد فضای یادگیری جذاب، کاهش مؤثر هزینه ها، امکان حضور در کلاس بدون گذراندن مسیر طولانی و... ، معایب فراوانی نیز دارد که از جمله آنها می توان به دشواری در یادگیری، انزوا، کاهش روابط اجتماعی و ایجاد مشکلات جسمی اشاره کرد.

تکنولوژی‌های مدرن و جدید بر پایه اینترنت، کم‌کم جایگاهشان را در زندگی انسان امروز پیدا کرده‌اند. زندگی در دنیای امروزی بدون تصور استفاده از این وسایل مدرن مانند گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌ها، ممکن نیست. تاثیری که امروزه اینترنت و فضای مجازی در پیشرفت روز افزون زندگی بشر دارد، غیرقابل انکار است. تاثیری که باعث شده کاربران بسیاری برای جستجوی کسب‌وکارهای مختلف، خرید کردن، برقراری ارتباط، کسب دانش و یادگیری از آن استفاده کنند.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان