پرتره شگفت انگیز با 20000 تخمه آفتابگردان +عکس

خط سلامت: رد هونگ یی با رویکردی نوآورانه به هنر، از مواد روزمره و غیرمنتظره برای خلق آثار هنری‌اش استفاده می‌کند. آخرین اثر خلاقانه او، پرتره‌ای عظیم از آی وی‌وی است که با کنار هم قرار دادن 20 هزار دانه آفتابگردان ساخته شده است. این اثر نشان‌دهنده‌ی مهارت بی‌نظیر او در خلق هنر از دل ساده‌ترین مواد است.

پرتره شگفت انگیز با 20000 تخمه آفتابگردان +عکس

اثر جدید رد هونگ یی، پرتره‌ای با ابعاد چشمگیر از آی وی‌وی است که با استفاده از 20 هزار دانه آفتابگردان به صورت موزاییکی خلق شده است. این هنرمند با دقت و مهارت بالا، تخمه آفتابگردان را کنار هم چیده تا پرتره‌ای واقع‌گرایانه و در عین حال نمادین از این هنرمند سیاسی برجسته به وجود آورد.

به گزارش خط سلامت، رد از محیط اطرافش الهام می گیرد و دائما در بازار به دنبال اشیای روزمره ای می گردد که الهام بخشش باشند. چه چای کیسه ای باشد، چه خلال دندان یا جوراب، استفاده رد از این مواد اشاره ای به جهانی شدن و تولید انبوه در چین و آسیاست.

درمورد 20 هزار دانه، هنرمند از گفته آی ویوی الهام گرفته که می گوید: «دانه یک شیء خانگی است اما همان زمان یک نماد انقلابی نیز هست.» این هنرمند و فعال معاصر چینی نماد سیستم های سیاسی چالش برانگیز بوده است.

2
2
 
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان