۵ نشانه که رابطه تان سالم نیست، حتی اگر به ندرت دعوا کنید

خط سلامت: گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا یک رابطه واقعاً سالم و رضایت‌بخش است، دشوار می‌شود. اگر در یک رابطه ناسالم باشید، ممکن است علائم فیزیکی استرس را تجربه کنید.

۵ نشانه که رابطه تان سالم نیست، حتی اگر به ندرت دعوا کنید

درد معده، سردرد و خارش پوست می‌تواند نشانه‌هایی باشد که در رابطه‌ای هستید که برای شما مضر است. سوزان دگز وایت، مشاور و استاد دانشگاه ایلینوی شمالی، می‌گوید: وقتی می گوییم یک رابطه برای سلامتی مضر است، به این معنا است که این ارتباط بدن فرد را در معرض اضطراب و استرس قرار می دهد.

به گزارش خط سلامت دگز وایت بیان می‌کند افرادی که در روابط ناسالم هستند، ممکن است چندین علامت فیزیکی استرس و اضطراب را تجربه کنند. او پنج نشانه رایج را که می‌تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد، مطرح می‌کند گه در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

5 نشانه آشکار که رابطه شما برای سلامتی‌تان مضر است!

در اینجا ۵ علامت آشکار که نشان می‌دهد رابطه شما برای سلامتی‌تان مضر است، حتی اگر به ندرت دعوا کنید، آورده شده است:

درد معده: اگر به جای احساس پروانه در شکم، دچار درد معده می‌شوید، این می‌تواند نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد رابطه شما سالم نیست.

خارش پوست: اضطراب و افسردگی می‌توانند منجر به سوزش و خارش پوست شوند. اگر در رابطه‌ای با تنش زیاد قرار دارید، ممکن است این علائم را تجربه کنید.

سردرد و گرگرفتگی: سردرد ناشی از استرس و فشار روانی در رابطه، علامت دیگری است که باید به آن توجه کنید. احساس گرگرفتگی یا بالا رفتن فشار خون نیز می‌تواند نشان‌دهنده عدم رضایت از رابطه باشد.

احساس سنگینی و خستگی: استرس ناشی از یک رابطه ناسالم می‌تواند کل بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد و احساس خستگی و بی‌انگیزگی ایجاد کند.

احساس خفگی: اگر در کنار فردی هستید که احساس ناامنی به شما می‌دهد، ممکن است دچار احساس خفگی شوید. این وضعیت می‌تواند به حالت وحشت و اضطراب منجر شود. اگر با این علائم مواجه شدید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در مورد رابطه‌تان تجدیدنظر کنید.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان