بگویید کدام سمت تخت می خوابید؟ ویژگی های شخصیتی تان را بخوانید

خط سلامت: بر اساس اینکه در کدام سمت تخت می خوابید در مورد ویژگی شخصیت تان آگاه شوید.

بگویید کدام سمت تخت می خوابید؟ ویژگی های شخصیتی تان را بخوانید

در کدام سمت تخت می خوابید؟

به گزارش خط سلامت اگر با همسرتان زندگی می کنید و یک تخت مشترک دارید، به احتمال 99.99 درصد هر دو یک طرف تخت را دارید. بدون فکر کردن به آن، به رختخواب می روید و شریک زندگی شما در سمت دیگر تخت می رود.

نحوه تقسیم هر طرف تخت کمی رمز و راز آلود است به یاد دارید چه زمانی "تصمیم گرفتید" به کدام سمت بخوابید؟ احتمالاً نه، ناخودآگاه مهمترین انگیزه در این انتخاب است!

مثبت ترها روی کدام پهلو می خوابند

آیا به پهلوی چپ می خوابید (یعنی همسرتان به سمت راست شما می خوابد؟ این بدان معناست که شما فردی مثبت اندیش هستید و می توانید به خوبی استرس را کنترل کنید.

دو سوم افرادی که به چپ می‌خوابند در شرایط بحرانی آرام‌تر از همسر راست‌خواب خود واکنش نشان می‌دهند. آنها همچنین اعتماد به نفس بیشتری دارند و دیدگاه مثبت تری به زندگی دارند، در مقایسه با 18 درصد از افرادی که روی راست می خوابند. طبق این تحقیق،افرادی که به سمت راست می خوابند معمولاً کمی بدخلق تر هستند

تنبل ها را شناسایی کنید

پس جای تعجب نیست افرادی که در سمت چپ می خوابند از معامله با شرکای خود امتناع می ورزند. برای برخی افراد آنقدر مهم است که از هر 10 زوج، 1 زوج در مورد آن دعوا می کنند.

این دعواها فقط به ترجیحات مربوط نمی شود بلکه به تنبلی نیز مربوط می شود. علاوه بر اینکه نمی‌خواهید نزدیک در بخوابید، استدلال‌های زیر نیز اغلب مطرح می‌شود: نبودن نزدیک به گرمایش، می‌خواهید دید بهتری از تلویزیون داشته باشید، می‌خواهید دورتر از سروصدای ترافیک باشید یا می‌خواهید فضای بیشتری داشته باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان