سریعترین روش خواب در ارتش آمریکا / در عرض 2 دقیقه بخوابید!

خط سلامت: افرادی که با اختلال خواب مواجه میشوند و اغلب دیر به خواب می روند با استفاده از این ترفند بعد از مدتی تمرین در زمان کوتاهی به خواب می روند.

سریعترین روش خواب در ارتش آمریکا / در عرض 2 دقیقه بخوابید!

 این روش ساده کمک می کند تا به سرعت به خواب بروید.

به گزارش خط سلامت دراز کشیدن و چرخیدن بیهوده در رخت خواب آزاردهنده است. به همین دلیل است که ما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای رسیدن به سرزمین رویایی در سریع ترین زمان ممکن هستیم. این ترفند توسط سربازان برای به خواب رفتن در عرض دو دقیقه استفاده می شود.

ارتش آمریکا

این ترفند سالهاست که در ارتش آمریکا شناخته شده است و برای 96 درصد سربازان موثر است. بنابراین قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد، حتی اگر تسلط بر آن کمی طول بکشد.

اسکن بدن

اولین قسمت این روش انجام اسکن از بدن است. تمام ماهیچه های بدن تان را یکی یکی شل خواهید کرد.

ابتدا ماهیچه های صورت را شل کنید: پیشانی، اطراف چشم، فک و زبان. در مرحله بعد، شانه های خود را رها کنید و اجازه دهید عضلات شل شوند.

توجه خود را به بازوی راست خود جلب کنید، عضلات بالای بازو، پایین بازو و دست خود را شل کنید. با بازوی چپ خود تکرار کنید.

عمیق نفس بکشید و بگذارید قفسه سینه تان شل شود.

حالا ماهیچه های هر دو پای خود را شل کنید. از بالا به پایین بروید؛ ابتدا ران های خود را شل کنید، سپس زانوها، ساق پا و در نهایت پاهای خود را شل کنید.

بخش دوم

اکنون که تمام ماهیچه های شما شل شده اند، زمان نمایش یا تجسم است. چشمان خود را ببندید و یکی از موقعیت های زیر را تصور کنید. هر کدام را که بیشتر مورد توجه شماست را انتخاب کنید:

شما در یک بانوج سیاه در اتاقی که سیاه است دراز کشیده اید.

در قایق رانی به پشت دراز کشیده اید و روی آب شناور هستید. آب آرام است و آسمان بالای سر شما آبی روشن است. ابری برای دیده شدن وجود ندارد.

به مدت ده ثانیه کلمات "فکر نکن، فکر نکن، فکر نکن" را در ذهن خود تکرار کن.

شش هفته

اگر این فورا جواب نداد، تسلیم نشوید. تسلط بر این ترفند می تواند تا شش هفته طول بکشد و به تدریج آسان تر می شود. پس ادامه بده!

شما همچنین می توانید با تجسم های آرام بخش دیگر آزمایش کنید. وانمود کنید که در یک روز آفتابی در یک چمنزار سرسبز هستید یا در یک ساحل آرام در حالی که امواج به آرامی به زمین برخورد می کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان