3 راه برای افزایش اعتماد به نفس وقتی رئیس و مدیر هستید

خط سلامت: وقتی نوبت به معرفی خود به عنوان یک مدیر با اعتماد به نفس می‌رسد، احتمالاً این ضرب المثل را شنیده‌اید که تا زمانی که به آن برسید، جعل کنید.

3 راه برای افزایش اعتماد به نفس وقتی رئیس و مدیر هستید

در حالی که این توصیه‌ها ممکن است در کوتاه‌مدت مؤثر واقع شوند، اما برای تصمیم‌گیری درست، ایجاد انگیزه در اطرافیان و داشتن یک مدیریت قوی، به اعتماد به نفس واقعی نیاز دارید.

به گزارش خط سلامت کارمندان از کسی پیروی می کنند که هنگام صحبت و عمل با اعتماد به نفس به نظر می رسد. با توجه به تحقیقات انجام شده تنها 40 درصد از مدیران معتقدند افرادی که شرکت های شان را هدایت می کنند دارای مهارت های با کیفیت هستند که نشان دهنده کاهش 17 درصدی و قابل توجه ترین کاهش در بیش از یک دهه است.

اعتماد به نفس از بیرون به درون

چیزهای زیادی در مورد یافتن اعتماد به نفس از درون شنیده ایم ، اما مهم است به خاطر داشته باشید تصویر اعتماد به نفس شما با ظاهر بیرونی شما شروع می شود. اگر نسبت به ظاهر خود احساس نگرانی می کنید، هنگامی که برای اولین بار با شخصی روبرو می شوید یا در سخنرانی بی اعتماد به نظر می رسید.

بدان معناست که زمان آن رسیده که به گونه دیگری خود را اریابی کنید.

اعتماد از طریق رشد

یک مدیر با اعتماد به نفس تشخیص می دهد همه چیز را نمی داند، به این معنی که ذاتاً یک یادگیرنده مادام العمر است. به جای تظاهر به دانستن چیزهایی که یاد نگرفته‌اید یا در مواجهه با موضوعی جدید احساس ناراحتی کنید، ذهنیت رشدی را بپذیرید که به بهبود مستمر از طریق درگیر شدن با افکار، ایده‌ها و افراد جدید اعتقاد دارد.

ارتباطات مطمئن را دنبال کنید

ارتباط موثر هم ابزار و هم نتیجه مدیریت مطمئن است. این شامل وضوح در انتقال ایده ها، گوش دادن فعال، و توانایی الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه است. مدیران با اعتماد به نفس در برقراری ارتباط قاطعانه مهارت دارند و نیازها و مرزهای خود را با احترام و واضح بیان می کنند. تقویت مهارت های ارتباطی از طریق تمرین و بازخورد می تواند به طور قابل توجهی نفوذ و اطمینان یک رهبر را افزایش دهد.

تبدیل شدن به یک مدیر با اعتماد به نفس فرآیندی پویا و مداوم است که نیاز به درون نگری، تلاش و تمایل به تکامل از درون به بیرون دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان