این 13 جمله را از افراد با اعتماد به نفس واقعی و بالا می شنوید

خط سلامت: افراد با اعتماد به نفس توانایی های خود را می دانند و این به آنها اطمینان خاطر می دهد که به آنجا بروند و مستقل باشند.

این 13 جمله را از افراد با اعتماد به نفس واقعی و بالا می شنوید

برخی از افراد اعتماد به نفس خود را نه تنها از طریق زبان بدن و اعمال، بلکه در چیزهایی که می‌گویند به جریان می اندازند. به همین دلیل است که آنها بسیار قدرتمند هستند.

به گزارش خط سلامت  اگر می‌خواهیم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، در اینجا 13 عبارتی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

چرا که نه، من آن را امتحان خواهم کرد

این یک رویکرد برای امتحان کردن چیزهای جدید است که می گوید من از شکست نمی ترسم. این پیام مهمی است که باید برای خود ارسال کنید. زیرا تمام پیشرفت ها ناگزیر مستلزم آزمون و خطا است.

پذیرفتن شکست به عنوان یک فرصت یادگیری نشانه بارز اعتماد به نفس است. این نشان دهنده انعطاف پذیری و نگرش سالم نسبت به شکست ها است.یادگیری نحوه تلقی شکست به عنوان پله ای برای موفقیت می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند.

اشکالی ندارد، من متوجه شدم

این جمله به این معنا نیست که افراد با اعتماد به نفس کمک را نمی پذیرند. کاملاً برعکس، چون نفس آنها شکننده نیست، مشکلی برای جستجوی تخصص دیگران در زمان نیاز ندارند. اما خودکفایی همراه با قلمرو است.

این دو به یکدیگر کمک می کنند زیرا هرچه به خود ایمان بیشتری داشته باشید، کارهایی را انجام می دهید که مهارت های شما را ثابت می کند و بنابراین اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.

افراد با اعتماد به نفس توانایی های خود را می دانند و این به آنها اطمینان خاطر می دهد که به آنجا بروند و مستقل باشند.

این به احساسات من آسیب زد

همه ما می دانیم که آسیب پذیری نیروی درونی زیادی می طلبد. اعتراف به صداقت احساسی که دارید می تواند ترسناک و آشکار باشد. اما دقیقاً به همین دلیل است که نشانه اعتماد به نفس است.

به جای سرکوب  کردن بیان، افراد با اعتماد به نفس از اعتراف هراس ندارند، وقتی از چیزی می ترسند، غمگین می شوند یا آسیب می بینند.

آسمان حد من است

افرادی که عمیقاً خود را باور دارند، به جای تحمیل محدودیت های خود، جاه طلبی های بلندی دارند.

تحقیقات نشان داده است هر چه افراد اعتماد به نفس قوی‌تری داشته باشند، اهداف بالاتری برای خود تعیین می‌کنند.این بدان معناست که افراد با اعتماد به نفس اغلب رویاهای بزرگی دارند که از انجام آنها هراسی ندارند.

برای پیشنهادات آماده هستم

افراد متکبر آنقدر مغرور هستند که روش های مختلف تفکر را از بین می برند. آنها را تهدید می کند.

در همین حال، افراد با اعتماد به نفس می توانند بازخورد صادقانه و دیدگاه های جدید را مدیریت کنند. آنها به احتمال زیاد می گویند: "این نکته جالبی است، من اینطور به آن فکر نکرده بودم".آنها با خوشحالی اطلاعات جدیدی را که به رشد آنها کمک می کند، می پذیرند.

تو مقصر نیستی، این به عهده من است

افراد با اعتماد به نفس می توانند به لغزش ها و اشتباهات خود اعتراف کنند. منیت آنها با اذعان به اینکه اشتباه کرده اند از بین نمی رود. نکته مهم در مورد مسئولیت پذیری این است که ما را از تبدیل شدن به قربانی باز می دارد.

مالکیت انتخاب ها و اعمال خود نشان دهنده اعتماد به نفس است.

لیاقتش را دارم

اما افراد با اعتماد به نفس وقتی چیزهای بدی اتفاق می‌افتد این را نمی‌گویند، بلکه وقتی چیزهای خوب اتفاق می‌افتد می‌گویند. شاید نه با صدای بلند، اما حداقل برای خودشان.

حتی وقتی سخت کار کرده ایم تا به جایی که هستیم برسیم، همیشه احساس نمی کنیم که شایسته موفقیت خود هستیم.اما افراد با اعتماد به نفس می دانند که شایسته هستند. آن‌ها می‌توانند ویژگی‌ها و تلاش‌هایی را که چیزهای مثبتی را در زندگی‌شان به ارمغان می‌آورد، تصدیق کرده و تجلیل کنند.

تمام تلاشم را کردم

افراد با اعتماد به نفس به جای اینکه خودشان را محکوم کنند، ترجیح می دهند تلاش های شان را ستایش کنند.تحقیقات این توانایی برای نشان دادن شفقت به خود را با احساس قوی تر از خود ارزشمندی مرتبط کرده است.

روانشناسان می‌گویند صرف اینکه یاد بگیرید با خودتان مهربان‌تر باشید، می‌تواند اعتماد به‌نفس داشته باشید، بدون اینکه غرور به درونتان خزیده شود.

 با دل و  جرات می روم

افراد با اعتماد به نفس با دل و جرات خود رفتار می کنند، و انجام این کار ممکن است به آنها کمک کند تا در مورد تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری کنند. بنابراین، هرچه فرد برای انتخاب بیشتر به احساس درونی تکیه کند، بیشتر احساس می‌کند که این انتخاب منعکس‌کننده خود واقعی اوست.

نه، این برای من کار نمی کند

تقلا برای نه گفتن چیزی نیست که فقط مردم راضی می شوند .در واقع نه گفتن به دیگری این نیست که یاد بگیرید به خودتان بله بگویید. بله به نیازها و خواسته های شما. بله به خودمراقبتی بله به مرزهای سالم و محافظ. گاهی برای احترام به خود باید دیگران را ناامید کنیم. تشخیص اینکه این حق اساسی شماست که این کار را انجام دهید، به اعتماد به نفس نیاز دارد.

 برای دیدن چه اتفاقی می افتد هیجان زده هستم

نگرش ذهنی مثبت به شما کمک می کند با خوش بینی به زندگی نزدیک شوید و تجربیات را به عنوان یک ماجراجویی ببینید.  بخشی از توانایی انجام این کار به خودباوری بستگی دارد که بدانید مهم نیست که چه چیزی، شما خوب خواهید بود.

 مطمئن هستم که می توانم آن را تحمل کنم

این عبارتی است که تأیید می کند مهم نیست زندگی چه چیزی به شما می زند، اما شما را شکست نمی دهد. شما حس عمیقی از اعتماد به نفس و ایمان به توانایی های خود را منتقل می کنید.

چیزی که در مورد تاب آوری وجود دارد این است که ما فقط می توانیم واقعاً آن را با مقابله با موقعیت های دشوار ایجاد کنیم. مطالعات علمی این رابطه مثبت بین تاب آوری و اعتماد به نفس را تایید کرده اند.

وقتی به خود یادآوری می‌کنیم که  می‌توانم از پس آن بر بیایم، ما را برای مقابله با چالش‌ها و غلبه بر موانع بیشتر می‌کند.

نمی دانم، اجازه دهید بفهمم

گاهی اوقات ممکن است از اعتراف به اینکه چیزی نمی دانیم خجالت بکشیم. همه ما در زندگی تجربیات مختلفی داریم. این به معنای چیزهایی است که شما می دانید و چیزهایی دیگر که نمی دانید.

هیچ کس همه چیز را نمی داند. اعتراف به محدودیت ها و متعهد شدن به گسترش افق هایمان نیاز به اعتماد به نفس دارد.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان