با این 5 راه ساده و فوری انرژی تان را بالا ببرید

خط سلامت: پرانرژی بودن به عوامل مختلفی بستگی دارد. پژوهش ها نشان داده است انجام چند کار ساده به افزایش انرژی در ساعات آغازین روز کمک می کند.

با این 5 راه ساده و فوری انرژی تان را بالا ببرید

پرانرژی بودن به عوامل مختلفی بستگی دارد. پژوهش ها نشان داده است انجام چند کار ساده به افزایش انرژی در ساعات آغازین روز کمک می کند.

به گزارش خط سلامت بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند روز خود را با انرژی شروع کنند ناراضی هستند. انجام برخی کارهای ساده به افزایش انرژی در اوایل روز کمک می کند.

 پرانرژی بودن با چند رفتار ساده

پرانرژی بودن در ساعت های آغازین روز باعث می شود فرد خلق و خوی مثبت، امیدواری و رفتاری همدلانه با دیگران داشته باشد. در این مطلب 5 عادتی که باعث می شود یک فرد روز خود را پر انرژی شروع کند، توضیح می دهیم:

7 دقیقه ورزش

تنها 7 دقیقه در وز به ورزش اختصاص دهید. این زمان آنقدر کوتاه است که روی دیگر بخش های زمانی شما تاثیر نگذارد اما آنقدر موثر است که هر خستگی باقی مانده از شب قبل را بزداید.

روز خود را سبز شروع کنید

 صبحانه مهمترین وعدۀ روزانه است و واقعا راحت است که شکم خود را با شیرینی، کاسۀ غلات، ساندویچ تخم‌مرغ و … پر کنید تا متابولیسم بدن بالاتر رود.

درست است که همۀ این انتخاب‌ها می‌توانند خوب باشند، اما متعجب خواهید شد اگر بدانید که با یک نوشیدنی سبز چقدر می‌توانید سر حال شوید و البته خوردن یک آبمیوه سالم به زمان کمتری تا پختن شیرینی هم نیاز دارد.

فرمول سریع و راحت برای صبحانه

یک سیب، یک موز، یک پرتقال، یک مشت اسفناج، نصف یک خیار، هر آبمیوۀ موجود و در دسترس یا آب نارگیل، چند قطعه یخ و مقداری تخم کتان را برای یک دقیقه در مخلوط کن با هم ترکیب کنید.

برنامه ریزی واقع بینانه

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که مردم در سر کار می‌کنند این است که لیست کارهایی را که باید انجام دهند تبدیل به لیستی از پروژه‌های موثر و با محدودیت زمانی نمی‌کنند.

برای هر کار بزرگی که وجود دارد، زمانی را که فکر می‌کنید نیاز است روی تقویم نوشته و سپس 33% زمان بیشتر به آن اضافه کنید تا مطمئن باشید که آن کار به درستی انجام می‌شود.

اگر پروژه شما چند روزه است یا اینکه نمی‌توانید آن را مستقل انجام دهید، زمان مورد نظر برای آن را به قسمت‌های کوچک تبدیل کنید. این روش ساده به شما کمک می‌کند که مسئولیت خود را قبول کرده و وقتی حواستان پرت شد، درجا تمرکز شما بروی کار باز گردد. اغلب، ما می‌گذاریم که حواس‌پرتی تمام صبح ما را از بین ببرد شما نباید بگذارید که یک ایمیل، یا چک کردن سایت‌های مختلف و … شما را از برنامۀ روزانۀ خود دور کند.

کسب انرژی و قدرت بعد از ناهار

15دقیقۀ بعد از نهار را وقت بگذارید تا دوباره روی زندگی و خود تمرکز کنید این کاریک مدیتشین حرفه‌ای به حساب می‌آید. از کامپیوتر خود دور شوید، آن را خاموش کنید، به یک اتاق ساکت بروید و مشخص کنید برای باقی روز چه کارهایی باید انجام دهید.

به این فکر کنید لیستی که صبح برای خود مشخص کردید را تا کجا پیش برده‌اید. آیا از برنامۀ خود جلوتر هستید؟ یا عقب‌تر؟ شما کم کم می‌بینید که این 15 دقیقه‌ها کمک می‌کند ببینید که چطور از مسیر خود منحرف شدید، چه چیزی برای شما حواس‌پرتی ایجاد می‌کند و کمک می‌کند ریتمی را برای خود پیدا کنید تا تمام روز را بازده داشته باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان