5 میانبر برای شادتر زندگی کردن در اوج سختی

خط سلامت: زندگی شاد خود به خود به وجود نمی آید بلکه افراد با عادات روزانه و سبک زندگی خود شادی را در زندگی می آفرینند که مستلزم تلاش و تحمل سختی در این مسیر است.

5 میانبر برای شادتر زندگی کردن در اوج سختی

زندگی شاد شادی و رضایت درونی را به همراه می آورد و باعث می شود افراد در زندگی به رفاه و آسایش نسبی دست یابند و بهتر با مسائل و مشکلات خود دست و پنجه نرم کنند. 

به گزارش خط سلامت میانبرهایی برای دستیابی به یک زندگی شاد وجود دارد.

زندگی شاد و موانع آن

زندگی شاد میانبر هایی دارد که شامل شناسایی فعالیت های پایدار است که شادی پایدار را به ارمغان می آورد. موانع و سختی ها بخشی از زندگی است. مهم نیست که شخصی چقدر خوشحال در رسانه های اجتماعی ظاهر می شود ، گول نخورید: همه در نهایت مشکلاتی را تجربه می کنند. در نهایت، نحوه مواجهه با سختی ها تعیین می کند که آیا آن ها شما را شکست می دهند یا به جلو سوق می دهند.

حقیقت دردناک این است که گاهی اوقات، مانند بسیاری از مردم، ممکن است شما مهمترین عامل ناراحتی خود باشید. درگیر رفتارهای خود ویرانگر هستید که شادی پایدار را تضعیف می کند . مطمئناً ممکن است بدانید که این رفتارها برای شما مضر است، اما اغلب اوقات، این برای متوقف کردن تان کافی نیست.  هدف قرار دادن رفتارهای خود ویرانگر ایده خوبی است، اما جایگزینی آن ها با عادات سالم تر حتی بهتر است.

با شناسایی فعالیت‌هایی که به شما آرامش می‌دهند و به شادی طولانی‌مدت کمک می‌کنند، شروع کنید. فعالیت‌هایی که شما را شاداب و الهام‌بخش می‌کنند. این گونه فعالیت ها بلوک های سازنده شادی پایدار هستند.

میانبرهایی برای زندگی شاد

در اینجا چند راه میانبر برای بیرون آوردن خود از وضعیت ناخوشایند فعلی وجود دارد:

فعالیت پایداری را شناسایی کنید که برای شما شادی به ارمغان می آورد: پیاده روی، باشگاه های کتابخوانی و سرگرمی های خلاقانه راه های عالی برای شروع هستند.

فعالیت رها شده‌ای را که برای تان شادی به ارمغان می‌آورد بازیابی کنید: متأسفانه، با بالا رفتن سن و سخت‌تر شدن برنامه‌ها تمایل داریم چیزهایی را که ما را خوشحال می‌کند کنار بگذاریم. ویولن یا گیتار تان را از انبار خارج کنید. دوباره شروع به ژورنال نویسی کنید. فعالیت های شادی آور را راه اندازی مجدد کنید.

برنامه‌ریزی کنید: برنامه‌ها و روتین‌ها ما را متمرکز نگه می‌دارند و به ما یادآوری می‌کنند که در کار بمانیم. بیدار شدن به طور منظم و طراحی زمان هایی برای کار روی شادی، به شما انگیزه می دهد که به راه خود ادامه دهید.

یک دوست شاد پیدا کنید: یکی از مزایای بزرگ دوستی این است که دوستان واقعی یکدیگر را مسئول می دانند. فردی را که می توانید با او تماس بگیرید، شناسایی کنید. اگر دوستان تان کم هستند، یک گروه پشتیبانی، یک درمانگر یا یک روانشناس پیدا کنید. ایجاد شادی درازمدت یک نبرد قدرتمند است به همین دلیل شما به نیرو نیاز دارید.

مشکلات و شکست ها را به عنوان بخشی از فرآیند بپذیرید: دلیلی وجود ندارد اجازه دهید یک لغزش شما را متوقف کند. متمرکز بمانید و تصمیم بگیرید فردا دوباره شروع کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان