اگر به هیچ جا نمی رسید، به این پرچم های قرمز بی توجهید!

خط سلامت: رسیدن به موفقیت به الگوهای رفتاری افراد وابستگی دارد. واقعیت این است که افراد ناموفق اغلب عادات خاصی از خود نشان می دهند که آن ها را عقب نگه می دارد.

اگر به هیچ جا نمی رسید، به این پرچم های قرمز بی توجهید!

رسیدن به موفقیت یک راز نیست بلکه یک انتخاب درست، اتخاذ عادات مفید و دور شدن از الگوهای مضر است.

به گزارش خط سلامت، الگوهای رفتاری رایج زیر اغلب منجر به عدم موفقیت در زندگی می‌شوند:

رسیدن به موفقیت و تعویق انداختن 

متأسفانه این یک الگوی رایج در بین کسانی است که برای رسیدن به اهداف خود در زندگی تلاش می کنند. این نیست که آن ها تنبل یا ناتوان هستند. فقط این است که آن ها کارهایی را که باید انجام دهند مدام به تاخیر می اندازند.

مشکل اهمال کاری این است که انباشته می شود. کار تاخیری امروز به بار فردا تبدیل می شود و با افزایش حجم کار، استرس و فشار نیز افزایش می‌یابد و شروع کار را سخت‌تر می‌کند.

غلبه بر اهمال کاری با تشخیص آن به عنوان یک مشکل شروع می شود. تنها در این صورت است که می توانید اقداماتی را برای مدیریت بهتر زمان و اولویت بندی وظایف خود به طور موثر آغاز کنید.

رسیدن به موفقیت و منفی بودن

منفی گرایی رفتار خطرناکی است که افراد ناموفق اغلب دچار آن می شوند و به عنوان ابر کوچکی از شک یا ترس شروع می شود، اما به زودی به طوفانی تبدیل می شود که کل دیدگاه را به زندگی از بین می برد.

بنابراین اگر در یک چرخه منفی گرایی گرفتار شدید، یک قدم به عقب بردارید و طرز فکر خود را ارزیابی کنید.

رسیدن به موفقیت و ترس از شکست

ترس از شکست یک ویژگی رایج در بین افراد ناموفق است. طبیعی است که نگران اشتباه کردن یا کوتاه آمدن از انتظارات بود. اما زمانی که این ترس فلج کننده می شود، افراد را از ریسک کردن یا خارج شدن از منطقه امن خود باز می دارد.

طبق یک مطالعه ، افرادی که از شکست می ترسند بیشتر احتمال دارد اشتباه کنند. اضطراب و استرس ناشی از این ترس تمرکز و عملکرد را مختل می کند و منجر به پیشگویی های خودشکوفایی در مورد شکست می شود.

رسیدن به موفقیت و پرهیز از مسئولیت

مسئولیت در اعمال خود، یکی از جنبه های کلیدی رشد شخصی و حرفه ای است. این در مورد اعتراف به اشتباهات خود، درس گرفتن از آن ها و برداشتن گام هایی برای اصلاح است.

با این حال، افرادی که اغلب خود را در زندگی ناموفق می بینند، تمایل دارند از مسئولیت پذیری اجتناب کنند. آن ها به جای اینکه به درون خود نگاه کنند و شناسایی کنند که کجا اشتباه کرده اند، دیگران یا شرایط را مقصر شکست های خود می دانند.

این اجتناب فقط مانع پیشرفت نمی شود بلکه به روابط نیز آسیب می رساند.

رسیدن به موفقیت و نداشتن خودباوری

باور به خود اولین قدم برای رسیدن به هر چیزی در زندگی است. این در مورد دانستن ارزش خود و درک این است که هر شخص قادر به رسیدن به اهداف خود است.

متأسفانه، بسیاری از افرادی که با موفقیت دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود عمیقی در خودباوری دارند. آن ها به توانایی های خود شک دارند، از قضاوت دیگران می ترسند و اغلب احساس می کنند که به اندازه کافی خوب نیستند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان