این عادت ها را تقویت کنید روزتان را ساخته اید

خط سلامت: نظم داشتن در زندگی باعث می شود افراد طبق برنامه ریزی خود به اهدافشان نزدیک شوند.

این عادت ها را تقویت کنید روزتان را ساخته اید

نظم داشتن مسیر پیشرفت را هموار می کند زیرا افراد طبق اصول جلو می روند.

به گزارش خط سلامت داشتم عادت های صبحگاهی و روتین روزانه باعث ایجاد نظم در زندگی می شود. 

نظم داشتن در عادات صبحگاهی

نظم داشتن باعث می شود افراد از اتلاف وقت و سردرگمی نجات پیدا کنند. عادات صبحگاهی مناسب به داشتن نظم کمک می کند: 

زود برخاستن

سحر + خیزی

به قدرت صبح زود خوش آمدید، این مفهوم جدید نیست. توسط چهره های موفق در طول تاریخ  استفاده شده است. ایده اصلی این است که کسانی که روز خود را زود شروع می کنند، زمان بیشتری برای بهره وری و حواس پرتی کمتر دارند.

رژیم غذایی متناسب

شروع روز با یک صبحانه سالم و متعادل نه تنها برای سلامت جسمانی مفید است، بلکه عادتی است که به سطح بالایی از نظم و انضباط اشاره می کند. در واقع افرادی که صبحانه می خورند تمرکز و بهره وری بهتری در طول روز دارند.

ورزش

حفظ یک برنامه ورزشی منظم یکی دیگر از عادت های رایج در بین افراد منظم به خصوص در صبح است. شروع روز با نوعی فعالیت بدنی می تواند فواید زیادی داشته باشدهدف برای خوش اندام شدن یا سوزاندن کالری نیست .  هدف  بیدار کردن بدن، افزایش سطح انرژی و تنظیم یک شرایط مثبت برای روز است.

چه یک پیاده روی سریع، یک جلسه یوگا یا یک تمرین تمام عیار باشد، گنجاندن ورزش در برنامه صبحگاهی شما می تواند به میزان قابل توجهی به سطح نظم و انضباط شما کمک کند. 

شکرگزاری

در شلوغی زندگی روزمره، نادیده گرفتن چیزهای خوبی که داریم آسان است. با این حال، افراد منضبط اغلب هر روز صبح لحظه ای را برای ابراز قدردانی از  زندگی  اختصاص می دهند.

ممکن است ساده به نظر برسد، اما شروع روزتان با شکرگزاری می‌تواند لحن مثبتی برای بقیه روز ایجاد کند. هدف فقط  احساس خوب نیست، بلکه پرورش یک ذهنیت مثبت است که می تواند به شما در مقابله با چالش ها کمک کند.

داشتن ثبات 

علیرغم عادات متنوعی که می تواند نشان دهنده سطح بالای نظم و انضباط باشد، یک عنصر بالاتر از بقیه است: ثبات.

چه در موردزود بیدار شدن ،چه  ورزش کردن یا هر عادت دیگری، آزمون واقعی نظم و انضباط در رعایت  مداوم این عادات نهفته است. هدف  فقط یک یا دو بار انجام این کارها نیست، هدف  این است که آن ها را به بخشی منظم از زندگی خود تبدیل کنید. بنابراین، اگر در مورد تقویت نظم و انضباط خود جدی هستید، برای ثبات در عادات صبحگاهی خود تلاش کنید. 

اما در هسته این عادات یک اصل اساسی نهفته است: ثبات. هدف اتخاذ این عادات نیست. هدف انجام مداوم آن ها است. انضباط یک شبه متولد نمی شود. در طول زمان، از طریق تمرین مداوم و تعهد تزلزل ناپذیر پرورش داده می شود.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان