اختلاف زن و شوهر ها در این سه محور اوج می گیرد

خط سلامت: مشکلات زندگی مشترک اجتناب ناپذیر است. در مواردی این اختلافات اول ازدواج طبیعی است و باید برای حل کردن آنها در همان روز های اول اقدام شود.

اختلاف زن و شوهر ها در این سه محور اوج می گیرد

اختلاف زن و شوهر انواع مختلفی دارد که نسبت به افراد و خانواده ها متفاوت است.

به گزارش خط سلامت یکی از مشکلات زوج های جوان تعارضات فرهنگی و رسومات دو خانواده است.

اختلاف زن و شوهر 

مسایل مالی تنها مشکلی نیست که زن و شوهر احساس می کنند موظف به حل آن هستند. وقتی صحبت از سنت ها، تعهدات و کار در خانه می شود، انتظارات ناعادلانه بیشتر افزایش می یابد. این امر به ویژه در مورد انتظارات جنسیتی مانند سازماندهی رویدادها، مراقبت از کودکان و کارهای خانه صادق است.

برخی فرهنگ ها از همسران انتظار دارند وظایفی را انجام دهند تا آنها را در روال های خانوادگی مشارکت دهند. هنگامی که فرهنگ‌ ها با هم برخورد می‌ کنند، اصطکاک ایجاد می شود. شوک‌ های فرهنگی در مراحل اولیه شدید تر است و این یک عامل استرس‌ زا برای تازه عروس‌ ها و شخصی است که برای اولین بار به خانه شریک زندگی خود می‌ رود.

اختلاف زن و شوهر  و سنت ها

وقتی نوبت به سنت‌ ها و روال‌ های خانوادگی می‌ رسد، شریک زندگی بهترین منبع در مورد براورده کردن انتظارات است. آنها می توانند بینشی در مورد اینکه کارها به طور معمول چگونه پیش می روند ارائه دهند. اگر احساس شود با نحوه انجام کارها مشکل دارند، این زمانی است که زوج‌ها می‌ توانند در مورد آنچه معقول است و نحوه حمایت از یکدیگر هنگام برخورد با خانواده مذاکره کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان