یک شیوه طبیعی برای تقویت دو سیستم مهم بدن /15 دقیقه کافی است

خط سلامت: جنگل سرشار از حس های مثبت است. افراد در جنگل می توانند فعالیت های مختلفی برای بهبود خلق و خو و کاهش استرس انجام دهند.

 یک شیوه طبیعی برای تقویت دو سیستم مهم بدن /15 دقیقه کافی است

جنگل روحیه افراد را بهتر می کند و برای درمان بیماری های روانی مفید است.

به گزارش خط سلامت انواع فعالیت های مفید در جنگل در زیر بررسی شده است. گذراندن زمان در جنگل سلامتی را افزایش و استرس را کاهش می دهد.

حمام کردن در جنگل

حمام در کلبه های جنگل سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، فشار خون را کاهش می دهد و به افسردگی کمک می کند و هورمون‌های استرس کورتیزول و آدرنالین را کاهش می دهد.

حمام کردن در جنگل به تقویت ایمنی کمک می کند. یک مطالعه نشان داد شرکت‌ کنندگانی که به مدت دو ساعت در صبح و دو ساعت بعد از ظهر در جنگل راه می‌ رفتند، شاهد افزایش پروتئین‌ های ضد سرطانی و سلول‌ های ایمنی که تومورها را از بین می‌ برند، بودند و اثرات آن حداقل تا هفت روز پس از آن باقی می‌ماند.

پیاده روی در جنگل

یک مطالعه در سال 2019 منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی نشان داد تنها 15 دقیقه پیاده روی در جنگل به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

تنفس در جنگل

تنفس کردن در هوای جنگل هورمون های استرس را کاهش می دهند و سطح سلول های سفید خون را که به عنوان سلول های کشنده طبیعی شناخته می شوند، افزایش می دهند.

مدیتیشن در جنگل

تمرینات تنفسی در جنگل باعث می شود به صداهای جنگا توجه کرده و استرس افراد تا حد زیادی کاهش یابد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان